“Härligt trendig miljö med”
Omdöme om KOL & Cocktails

KOL & Cocktails
Rankad som nr 5 av 338 Restauranger i Helsingborg

Härligt trendig miljö med jätte trevlig service! Bra urval på goda drinkar, läcker meny som presenterades proffsigt med passande viner etc. Eloge till köket som tillagade en fantastisk god bit kött, precis som önskat!
Återkommer gärna igen!

Datum för besöket: september 2020
Tack StephLow82

Fantastisk mat och service! Vänligt bemötande och servisen hade full koll på när dricka var slut och när vi önskade beställa mer

Tack lovbeck

WOW vilken mat och goda drinkar! Stjärnor till personal och kökspersonal!
Kommer bli ett givet ställe vi går till varje gång vi besöker Helsingborg. Tonfisken, pluman, tryffelcremen, grillade focaccian med aiolin, friterade parmesan kroketter, sötpommes, tryffelrisotto m.m.

Ni kommer inte bli besvikna - gå hit!

1  Tack and3rsson

Jag har jobbat inom restaurangbranschen i 10 år och min mor har gjort det i 25 år, detta va sjukt bra!! Köttet jag åt va perfekt! Vi båda va jätte nöjda med maten!

1  Tack 89kocken_

Mkt fint bemötande av en alert och leende servitris. Snabb betjäning i trendig och varm inredning och maten var riktig god. Prisvärt dessutom.

Tack stevenous

Resenärer som tittade på KOL & Cocktails tittade också på

Helsingborg, Skåne län

Besökt KOL & Cocktails? Berätta vad du tyckte!