“Schysst ställe för mat och drinkar”
Omdöme om KOL & Cocktails

KOL & Cocktails
Rankad som nr 5 av 335 Restauranger i Helsingborg

Trevligt ställe som är riktigt duktiga på kötträtter. Deras pluma är fantastisk!
Drinkar kan dom givetvis också så namnet ljuger inte.

Datum för besöket: december 2019
Tack callehob

Riktigt bra middag! Åt CHAR
sotad röding, örtslungad potatis, sommar- grönt, beurre blanc, forellrom. FLAP STAKE potatisgratäng, grillad spetspaprika, lökcrème, pepparsås.
De smakade väldigt bra och servicen var toppen.

Tack PiaJ225

Har varit på Kol på lunchen och blivit gruvligt besviken- nu revanscherade de sig ordentligt. God mat trevligt bemötande och fin miljö!

Tack lotte60

Vi var ett sällskap på 10 personer som var och åt och drack mycket gott en torsdagskväll. Bra service och vi kommer absolut att äta här igen, kan bara rekommendera att gå hit,

Tack 849carinac

Fantastisk mat! Köttet var så smakrikt och mört, så såsen var överflödig! Men jättegod! Det som var mindre bra är obekväma stolarna! Trots det högsta betyg.

Tack 998piak

Resenärer som tittade på KOL & Cocktails tittade också på

Helsingborg, Skåne län

Besökt KOL & Cocktails? Berätta vad du tyckte!