“Fantastiskt!”

Boka bord
Bookatable
Rankad som nr 5 av 331 Restauranger i Helsingborg
Omdömet skrevs för 5 dagar sedan

Väldigt nöjd med servicen och maten var välkomponerad och otroligt god, levde verkligen upp till våra förväntningar!

Tack lisafV4294ZP

Omdömet skrevs för 6 dagar sedan från mobil enhet

Supertrevlig personal som är väldigt måna om sina gäster. Jättegoda drinkar och bra musik. Kommer återvända nästa gång när jag är i Helsingborg!

Tack ThereseS1021
Omdömet skrevs för 1 vecka sedan

Helt fantastisk mat. Outstanding personal! Er cocktail...(borde finnas en varnings etikett dock. "Om ni funderar på att besöka fler ställen för att avnjuta en drink...gör det innan..efter Kol & Cocktail är allt annat en besvikelse."

Tack T638MHsandrab

Jag och min sambo kom lite tidigare än väntat men det var inga problem. Bra service och cocktail (raspberry bubbles). Beställde tonfisk som var bra medan grillade grönsaker och aioli ok samt entrecoute med chilibearnaise och sötpotatis pommes. Köttet var perfekt medan såsen bara smakade chili och pommesen var för hårt friterade. Mysig miljö dock med hög ljudvolym från gästerna. Corona-anpassat.

Datum för besöket: maj 2020
Tack Flyer411255
Omdömet skrevs 25 maj 2020

Maten var mediocre. Köttet var för saltigt och stor del av köttet var fettklump. Efterrätten räddade upplevelsen en del. Servicen var däremot bättre än väntat. Lite av en besvikelse då priset inte matchar matupplevelsen.

Datum för besöket: maj 2020
Tack jennydI3818WL

Resenärer som tittade på KOL & Cocktails tittade också på

Helsingborg, Skåne län

Besökt KOL & Cocktails? Berätta vad du tyckte!