Tripadvisor

Boka bord
mån 6/4
20:00
Rankad som nr 5 av 332 Restauranger i Helsingborg

Fantastisk kväll! Start drinken var perfekt, maten ljuvligt god och servitrisen proffsig och jätte trevlig

Datum för besöket: mars 2020
Tack parihagen

Ett ställe att slinka in på AW-komma bort en stund eller fira m familjen, kort sagt mycket trevligt och välkomnande i både mat och miljö men viktigt också: fantastisk personal, dom ser till att allt blir som det ska.

Tack kennethn535

Från den första cocktailen, via förrätt varmrätt, dessert, kaffe o avec, ända till notan, var det en fröjd för kropp och själ. Jag åt gratinerade ostron på tvären. Helt underbart goda! Därefter en fantastisk köttbit med läcker sås och som avslutning en smakrik dessert. Men, smakar det så kostar det...

Tack Jonas J
Omdömet skrevs 27 februari 2020

Alltid väldigt gott och vällagade lunchrätter. Bra sallad, bröd och kaffe.
Kan starkt rekommendera K&C!

Tack andreasc610
Omdömet skrevs 22 februari 2020

Fantastiskt vällagat kött med underbart god rödvinssky och riktigt goda sides. Vi kommer med glädje tillbaka.

Tack JazminA0820

Resenärer som tittade på Kol tittade också på

Helsingborg, Skåne län

Besökt Kol? Berätta vad du tyckte!