Tripadvisor
Publicera
Inkorg

“Ett ställe att för de flesta tillfällen”
Omdöme om Kol

Kol
Boka bord
mån 6/4
20:00
Rankad som nr 5 av 332 Restauranger i Helsingborg

Ett ställe att slinka in på AW-komma bort en stund eller fira m familjen, kort sagt mycket trevligt och välkomnande i både mat och miljö men viktigt också: fantastisk personal, dom ser till att allt blir som det ska.

Tack kennethn535

Från den första cocktailen, via förrätt varmrätt, dessert, kaffe o avec, ända till notan, var det en fröjd för kropp och själ. Jag åt gratinerade ostron på tvären. Helt underbart goda! Därefter en fantastisk köttbit med läcker sås och som avslutning en smakrik dessert. Men, smakar det så kostar det...

Tack Jonas J
Omdömet skrevs 27 februari 2020

Alltid väldigt gott och vällagade lunchrätter. Bra sallad, bröd och kaffe.
Kan starkt rekommendera K&C!

Tack andreasc610
Omdömet skrevs 22 februari 2020

Fantastiskt vällagat kött med underbart god rödvinssky och riktigt goda sides. Vi kommer med glädje tillbaka.

Tack JazminA0820
Omdömet skrevs 21 februari 2020 från mobil enhet

God mat, bra service - fel sortiment för oss!
Hittade ändå mat och dryck vi ville ha! Men du inriktningen passade inte oss - för andra säkert mycket bra!
Musiken inte i vår smak, men mycket bra dämpning så det störde inte.
Snabb, uppmärksam och kunnig service!

Tack Kajsa5347

Resenärer som tittade på Kol tittade också på

Helsingborg, Skåne län

Besökt Kol? Berätta vad du tyckte!