“Högklassig atmosfär och mat”
Omdöme om KOL & Cocktails

KOL & Cocktails
Rankad som nr 5 av 338 Restauranger i Helsingborg
Omdömet skrevs 22 februari 2020

Fantastiskt vällagat kött med underbart god rödvinssky och riktigt goda sides. Vi kommer med glädje tillbaka.

Tack JazminA0820

Omdömet skrevs 21 februari 2020 från mobil enhet

God mat, bra service - fel sortiment för oss!
Hittade ändå mat och dryck vi ville ha! Men du inriktningen passade inte oss - för andra säkert mycket bra!
Musiken inte i vår smak, men mycket bra dämpning så det störde inte.
Snabb, uppmärksam och kunnig service!

Tack Kajsa5347
Omdömet skrevs 16 februari 2020

Mysig miljö, god mat, bra priser för maten man får och bra service. Kommer absolut besöka KOL fler gånger.

Tack Natalie S
Omdömet skrevs 13 februari 2020 från mobil enhet

Väldigt god lunch och mycket bra service. Uppmärksam och tillmötesgående personal.
Stämningen är lugn och skön. Känns väldigt loungeaktigt.

Tack Criga83
Omdömet skrevs 30 januari 2020 från mobil enhet

Lämnar inte mycket övrigt att önska... Mycket hög klass på mat, service m.m. Ett måste om man vill unna sig lite klass i Helsingborg.

Datum för besöket: januari 2020
Tack chief_yfront

Resenärer som tittade på KOL & Cocktails tittade också på

Helsingborg, Skåne län

Besökt KOL & Cocktails? Berätta vad du tyckte!