“Middag”
Omdöme om Drottninggatan 35

Drottninggatan 35
Boka med
Drottninggatan 35 har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 27 av 326 Restauranger i Helsingborg
Omdömet skrevs 10 december 2017 från mobil enhet

Vi var här igår, lördag. Min sambo hade hört gått om denna restaurang så vi bokade bord för några veckor sedan. Vi var 5 personer. Vilket ställe, super trevligt. Vår servitör var så trevlig och kunnig. Maten var jätte god och vinerna lika så. Råbiffen var så himla god, ett måste! Kan varmt detta ställe i Helsingborg.

Tack Caroline C

Omdömet skrevs 22 oktober 2017 från mobil enhet

En mysig kvarterskrog och en fantastisk mat
det var mycket gott med fina råvaror och vackert upplagt.
Personalen supertrevlig fin service.
Kan varmt rekommendera denna restaurang .
Ni turister som kommer till Helsingborg ta er dit och ät gott.

Tack Carina N
Omdömet skrevs 20 oktober 2017 från mobil enhet

Vi var här två tjejkompisar, fredagen den 20e oktober. Det börjar med att vi beställer in förrätten samt huvudrätter och ber om att få huvudrätterna senare så att vi hinner avnjuta förrätten, säger även att vi ska beställa vinet till att huvudrätterna kommer in. 10 minuter efter förrätten serverats kommer huvudrätten och vi har bara hunnit halvvägs på förrätten, servitrisen frågar inte heller vad vi vill ha för vin eller om vi ens vill beställa något att dricka, trots att glasen är tomma.
Servitriserna frågar inte en enda gång hur maten smakar och visar 0 intresse för oss.
Först efter middagen är avslutad frågar servitrisen om vi vill ha något att dricka då han ser att våra glas är tomma, då beställer vi in en flaska vin. 3 min efter vi får in flaskan berättar servitrisen att vi enbart har 10 minuter kvar på bordet och att vi sedan ska få flytta till baren (som är överfylld, vi hade inte heller fått någon bordstidsbegränsning när vi kom). I ren frustration tar vi in notan och säger att vi ej vill flytta till den överfyllda baren. Vi betalar och sedan hävdar servitrisen att det inte gått igenom och skriker över restaurangen ”kontor är tomt”. Sjukligt respektlöst. Vi loggar in på vår bank och visar att beloppet visst är draget och servitrisen hittar sitt ihopknycklade kvitto som han slängt där det står att beloppet visst gått igenom. Så förutom att vi hade den sämsta restaurangupplevelser någonsin höll vi även på att få betala dubbelt upp för den. Kommer aldrig lägga en krona på restaurangen igen, mycket, mycket tråkigt!!

17  Tack Catharina N
Omdömet skrevs 11 oktober 2017

Härligt att kunna välja mellan olika smårätter, väldigt gott och trevlig, uppmärksam personal. En härlig miljö där antagligen de stora fönstren kan öppnas under sommaren

Tack Wik_13
Omdömet skrevs 6 september 2017 från mobil enhet

Tredje besöket på denna krog, denna gång som gäst efter vigsel då brudparet valt att samling och mingel med förrätt skulle intas på deras favoritkrog. Krogen tog emot på bästa sätt och försåg alla 50-60 gästerna med dryck och fingerfood av hög klass på ganska kort tid innan vidare transport. En mysig och charmig restaurang med hög klass på både personal och mat, kan varmt rekommendera ett besök!

Tack Carolaliedberg

Resenärer som tittade på Drottninggatan 35 tittade också på

Helsingborg, Skåne län

Besökt Drottninggatan 35? Berätta vad du tyckte!