“En pärla i Helsingborg”
Omdöme om Old Times

Old Times
Rankad som nr 7 av 365 Restauranger i Helsingborg
Prisklass: 50 kr - 349 kr
Beskrivning: EKLEKTISKT KÖK - På Old Times så hittar du ett kök med inspiration från många olika platser från hela vida världen. Här kan du till exempel få smaka på sådana klassiker som plankstek.
Omdömet skrevs 9 juni 2024

Beläget på en lugn gågata ca 200 m från Helsingborgs stn. Avslappnad miljö. Klassiska maträtter med planksteksmenyer och kött. Rikliga portioner med mycket god mat och trevlig personal. Härifrån går man mätt, nöjd och glad och gärna återkommer. Rekommenderas.

Datum för besöket: juni 2024
    • Atmosfär
Tack Agneta A

Omdömet skrevs 25 maj 2024

Vi började med att äta lunch på stället! Prisvärt och väldigt god mat! Innan vi fick maten fanns det möjlighet att ta soppa, salladsbuffé och kaffe. Vi tog fish and chips och kallfärsbiff med potatismos, så gott!! Eftersom att vi tyckte att maten var så god, så kom vi tillbaka för att även äta middag. Till middag blev det planka, vilket vi blev rekommenderade och vi blev verkligen inte besvikna. God service, god mat och mysig stämning!

Datum för besöket: maj 2024
Tack Besart H
Omdömet skrevs 21 maj 2024

Supertrevlig och kunnig personal som engagerat kunde berätta och informera om maten. Fantastisk plankstek och ett mycket gott vin som vi blev rekommenderade.

Datum för besöket: maj 2024
Tack Monica J
Omdömet skrevs 10 mars 2024 från mobil enhet

Vi kommer alltid hit när vi besöker Helsingborg. God mat och bra service. Tar alltid någon form av planka. De är alltid goda.

Datum för besöket: mars 2024
Tack 130malins
Omdömet skrevs 8 mars 2024

Toppen. Fantastiskt god mat. Mycket trevlig personal. Fantastiskt service. Perfekt avslut på en bra dag. Har inget att klaga på.

Datum för besöket: mars 2024
    • Atmosfär
Tack catta42020

Resenärer som tittade på Old Times tittade också på

Helsingborg, Skåne län

Besökt Old Times? Berätta vad du tyckte!

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.