“Trevlig liten restaurang med kött som specialitet.”
Omdöme om Old Times

Old Times
Boka bord
sön 19/9
20:00
Rankad som nr 16 av 335 Restauranger i Helsingborg
Beskrivning: EKLEKTISKT KÖK - På Old Times så hittar du ett kök med inspiration från många olika platser från hela vida världen. Här kan du till exempel få smaka på sådana klassiker som plankstek.

Trevlig liten restaurang med kött som specialitet. Trevlig personal och fin liten uteservering. Alerta kypare och skapligt prisläge. Vi tog en schnitzel Cordon Bleu från en "dagensmeny" och den var en av de bästa jag haft på länge. Lite trist vinlista kanske.. Annars topp på det mesta.

Datum för besöket: september 2021
Tack S6465COthomass

Glädjspridande personal i en fantastisk miljö och underbar mat!
Sammantaget ett flera timmars njutbart besök.
Kommer att upprepas inom kort!

Datum för besöket: september 2021
1  Tack Tourist07433094551

Denna restaurang har helt underbar personal och super god mat.
Köket har super koll på hur kött skall tillberedas.
Jag kan absolut rekommendera detta ställe i Helsingborg.

Tack karinhansen2017

Mycket god mat,prisvärd, bra service, hit går vi gärna igen.
beställde plankstek med oxfilé och fick rikligt med grönsaker
rekommenderas.

Tack rudolfg225

Vi bokade bord i god tid men blev knappt mottagna när vi kom dit. Beställde våra drinkar o mat. Efter en lång tid kom drinkarna in samtidigt med förätten samt en av varmrätterna. Vinet fick vi in då maten var halväten.
Förutom en riktigt dålig service bjöd kvällen även på överstekt, torr mat samt blaskiga drinkar.

Tack evabomgren

Resenärer som tittade på Old Times tittade också på

Helsingborg, Skåne län

Besökt Old Times? Berätta vad du tyckte!