“Dålig service”

Boka bord
sön 19/9
20:00
Rankad som nr 16 av 335 Restauranger i Helsingborg
Beskrivning: EKLEKTISKT KÖK - På Old Times så hittar du ett kök med inspiration från många olika platser från hela vida världen. Här kan du till exempel få smaka på sådana klassiker som plankstek.

Vi bokade bord i god tid men blev knappt mottagna när vi kom dit. Beställde våra drinkar o mat. Efter en lång tid kom drinkarna in samtidigt med förätten samt en av varmrätterna. Vinet fick vi in då maten var halväten.
Förutom en riktigt dålig service bjöd kvällen även på överstekt, torr mat samt blaskiga drinkar.

Tack evabomgren

Omdömet skrevs 13 augusti 2021 från mobil enhet

Otroligt gott, bra service och bemötande. Bra utbud på barnmenyn. Alla mätta nöjda och belåtna. Vi kommer gärna tillbaka hit igen.

Tack Pioneer11570400887
Omdömet skrevs 7 augusti 2021 från mobil enhet

Bra mat - åt plankstek för första gången på 20 år. Vällagat och gott.
Det som stack ut och motiverar ett toppbetyg var den fantastiskt trevliga och snabba servicen!

Tack helenas319
Omdömet skrevs 28 juli 2021 från mobil enhet

Mycket vällagad mat, professionellt.
Kort väntetid och mycket bra service.
Bra bemötande.

Rekommenderas varmt, mycket trevligt!

Datum för besöket: juni 2021
Tack 813jimmym
Omdömet skrevs 27 juli 2021 från mobil enhet

Var där 23/7 med 2 familjer. Otroligt goda kötträtter mitt i Helsingborg. Två i familjen har kraftiga allergier mot ägg men även nötter o skaldjur. Problemet är ägg och att maten som de äter tyvärr inte kan tillredas i kastruller, pannor, fritös mm som tidigare tillagats med äggprotein i. Fick kontakt med en kvinnlig servitris via telefon innan vi bokade och förklarade ovan. Väl på plats gick allt kanon och de var väldigt hjälpsamma och tillmötesgående.
Bara att barnen kunde äta utan problem gjorde hela veckan, sen att maten verkligen var kanon gjorde inte saken sämre.

Datum för besöket: juni 2021
Tack jonast814

Resenärer som tittade på Old Times tittade också på

Helsingborg, Skåne län

Besökt Old Times? Berätta vad du tyckte!