“Mycket prisvärd ”

Boka bord
tis 22/9
20:00
Rankad som nr 14 av 338 Restauranger i Helsingborg
Beskrivning: EKLEKTISKT KÖK - På Old Times så hittar du ett kök med inspiration från många olika platser från hela vida världen. Här kan du till exempel få smaka på sådana klassiker som plankstek.

Vi åt räkcocktail och musslor till förrätt
Snitchel till huvudrätt och creme brulle och glass
Betyg:
Förrätt klar 5:a
Huvudrätt 4:a
Efterrätt 3:a
Service klar 5:a
Miljö 4:a
Price/performance klar 5:a
Totalt 4+
Rekommenderar om ni önskar god mat till rimligt Pris med bra service

Datum för besöket: september 2020
Tack pellesigge45

Omdömet skrevs 15 augusti 2020 från mobil enhet

Beställde plankstek och kycklingspett. Föredömligt stekt. Fin stekyta på oxfilén och perfekt stekt. Mycket gott och trevligt.

Tack stefans813
Omdömet skrevs 11 augusti 2020

Ett besök i helsingborg skulle självfallet toppas med ett besök på old times i kombination med en plankstek. Till planksteken är svampsåsen en favorit och resultatet blir dansande smaklökar. Lika gott varje gång. Stämningen på redtaurangen är mysig och personalen är trevlig. Ett bra minne blir det alltid när man har varit hos er. Tack!

Tack PongoPoker
Omdömet skrevs 11 augusti 2020 från mobil enhet

Hade läst bra omdömen om restaurangen och deras plankstek varför vi valde att gå dit. Vi ångrade oss i samma stund som vi fick in maten tyvärr...
Bränt kött som var segt och torrt, vilket känns konstigt eftersom det skulle vara Medium Rare. Pulvermos och pulversås blev droppen och vi kunde inte äta upp tyvärr.

Tack chaben71
lilijak2015, Владелец på Old Times, svarade på det här omdömetSvarade 11 augusti 2020

Hade läst din omdömen . Vill fråga dig om mer information: när var du på Old Times restaurang? Hade du problem ? Varför du sa det inte direkt- vi gärna alltid hjälpa våra gäster, om de är på viktig Old times restaurang gäster. Vi driver restaurang mer an 10 år och kämpar alltid för bra mat kvalitet. Potatis pulver och pulver sås äter du kanske varje dag på snabbmatställe men inte på Old times. Verkligen Tyvärr för dig att du tapar din livet för att skriva elaka , falska kommentar för olika ställe. Koncentrera dig på din företag, kämpa men inte bara sitta och titta hur jobba andra ! och din livet komma att bli bättre.

Omdömet skrevs 7 augusti 2020 från mobil enhet

Mycket trevlig atmosfär. Vi kände nästan att vi var på semester, trots att det var i Sverige. Mycket trevlig personal och god mat.

Tack Larsibara

Resenärer som tittade på Old Times tittade också på

Helsingborg, Skåne län

Besökt Old Times? Berätta vad du tyckte!