“Underbar sås”

Boka bord
fre 7/8
20:00
Rankad som nr 14 av 336 Restauranger i Helsingborg
Beskrivning: EKLEKTISKT KÖK - På Old Times så hittar du ett kök med inspiration från många olika platser från hela vida världen. Här kan du till exempel få smaka på sådana klassiker som plankstek.
Omdömet skrevs för 1 vecka sedan

Bra pris god köttbit underbar pepparsås. Helt ok dessert god irich coffe vad mer kan man önska för den pengen

Tack 640fredrikn

Rekommenderas!
God, smakrik och fresh mat samt mysigt ställe och trevlig personal!
Mättande portioner, och stället ligger centralt och mysigt!

Tack aliciaabbe78
Omdömet skrevs för 1 vecka sedan från mobil enhet

Vilken trevlig personal oc service
Jätte god mat. Jag åt entrecote och de andra schnitzel. Vi alla var super nöjda med maten. De frågade till och med om hunden ville ha en skål med vatten. Ligger fint på en jätte mysig gata med fin arkitekttur. Rekomenderas varmt

Tack Roasa
Omdömet skrevs för 1 vecka sedan

Varje gång jag är i Helsingborg blir det ett besök på Old times. Supergullig personal och jättegod mat.

1  Tack tindrat2019
Omdömet skrevs för 1 vecka sedan från mobil enhet

Väldigt god mat, gott vin och trevlig personal. Lagom ljudnivå, man kunde och sitta och prata vanligt utan problem. Mysig restaurang. Rekommenderas varmt.

1  Tack KatarinaE84

Resenärer som tittade på Old Times tittade också på

Helsingborg, Skåne län

Besökt Old Times? Berätta vad du tyckte!