“Rekommenderas! 🥂”

Boka bord
tis 4/8
20:00
Rankad som nr 14 av 335 Restauranger i Helsingborg
Beskrivning: EKLEKTISKT KÖK - På Old Times så hittar du ett kök med inspiration från många olika platser från hela vida världen. Här kan du till exempel få smaka på sådana klassiker som plankstek.
Omdömet skrevs för 4 dagar sedan från mobil enhet

Rekommenderas!
God, smakrik och fresh mat samt mysigt ställe och trevlig personal!
Mättande portioner, och stället ligger centralt och mysigt!

Tack aliciaabbe78

Omdömet skrevs för 5 dagar sedan från mobil enhet

Vilken trevlig personal oc service
Jätte god mat. Jag åt entrecote och de andra schnitzel. Vi alla var super nöjda med maten. De frågade till och med om hunden ville ha en skål med vatten. Ligger fint på en jätte mysig gata med fin arkitekttur. Rekomenderas varmt

Tack Roasa
Omdömet skrevs för 1 vecka sedan

Varje gång jag är i Helsingborg blir det ett besök på Old times. Supergullig personal och jättegod mat.

1  Tack tindrat2019
Omdömet skrevs för 1 vecka sedan från mobil enhet

Väldigt god mat, gott vin och trevlig personal. Lagom ljudnivå, man kunde och sitta och prata vanligt utan problem. Mysig restaurang. Rekommenderas varmt.

1  Tack KatarinaE84

Hemsk upplevelse. Mycket dålig mat. Torrt kött och sås som påminde om pulversås. Dessutom ett mycket otrevligt bemötande från ansvarig för restaurangen när vi påtalade detta. Avråder starkt från ett besök på denna restaurang.

Tack Dahl34
lilijak2015, Ägare på Old Times, svarade på det här omdömetSvarade för 2 veckor sedan

Hej Dahl34! era upplevelser baserades på fakta att ni ville inte följa reglar och var missnöjda att vi flyttade era bord lite fram för att hålla bekvämt avstånd från andra sällskap.Ni hade möjlighet att sitta inom hus bakom glass men utan fråga och utan bokning gick att sitta på plats vilket var reserverade.Vi kämpar för att alla våra gäster har bekvämt på restaurang men be er att respektera reglar och lyssna på personal vilket har stor ansvaret och följer reglar angående covid-19. .Vi använder bara färsk fläsk ytterfilé´vilket dessutom förberedas i speciellt kökets utrustning. Alla våra smakrika såser vi lagar själv från grunden. Vi råder er stark att boka bord i tid och respektera andra gäster på restaurang.

Resenärer som tittade på Old Times tittade också på

Helsingborg, Skåne län

Besökt Old Times? Berätta vad du tyckte!