“God plankstek”

Boka bord
fre 3/7
20:00
Rankad som nr 13 av 331 Restauranger i Helsingborg
Beskrivning: EKLEKTISKT KÖK - På Old Times så hittar du ett kök med inspiration från många olika platser från hela vida världen. Här kan du till exempel få smaka på sådana klassiker som plankstek.

I rådande coronatider var det mycket lugnt, vilket i och för sig var skönt. Mycket god plankstek, bra service.

Tack Bina5457

Omdömet skrevs 3 maj 2020

Jättebra.. mycket trevlig tjej som serverade.maten var suverän.och irish coffe kunde hon verkligen.. kommer absolut tillbaka när vi är i h-borg

Tack johnnie b
Omdömet skrevs 1 maj 2020

Besökte Helsingborg och bokade bord här. Vi valde plankstek som var perfekt tillagad efter våra önskemål. Testade den friterade glassen som dessert, gott.
Bokade bord till nästa dag också då vi beställde wienerschnitzel, lika nöjda igen. Väldigt välkomnande och trevligt. Återkommer nästa gång vi är i Helsingborg.

Tack Lejonbruden
Omdömet skrevs 9 mars 2020

Firade min födelsedag här. Hade läst på lite innan om alla positiva upplevelser folk haft här. Alla mina förväntningar infriades med råge. Trevlig och mysig restaurang belägen på gågata och mindre torg. Trevlig personal om än kanske stressad men hon hade till sitt försvar mycket att hålla koll på. Kan kanske önska att man utbildar personalen i det elementära i att servera vin så man vet att man inte serverar ett korkskadat.
Maten var mycket välsmakande, fräsch och kom i stora portioner. Här blir man mätt!!
Prisnivån ligger bra till och man känner att man verkligen får valuta för pengarna. Verkligen en restaurang att rekommendera. Jag lovar att återkomma nästa gång jag är på besök i Helsingborg.

Datum för besöket: mars 2020
Tack LL1961
Omdömet skrevs 5 mars 2020 från mobil enhet

Kombinationen av trevligt bemötande, utmärkt service och riktigt goda plankstekar gör att vi varmt rekommenderar denna gemytliga ”kvarterskrog” med den där lilla extra romantiska touchen. Här blir man väl bemött och riktigt riktigt mätt till överkomliga priser.

Datum för besöket: mars 2020
Tack Rossisoldier

Resenärer som tittade på Old Times tittade också på

Helsingborg, Skåne län

Besökt Old Times? Berätta vad du tyckte!