Tripadvisor
Publicera
Inkorg

“Gott,mysigt och snabb service”
Omdöme om Old Times

Old Times
Boka bord
sön 5/4
20:00
Rankad som nr 14 av 332 Restauranger i Helsingborg
Beskrivning: EKLEKTISKT KÖK - På Old Times så hittar du ett kök med inspiration från många olika platser från hela vida världen. Här kan du till exempel få smaka på sådana klassiker som plankstek.

Firade min födelsedag här. Hade läst på lite innan om alla positiva upplevelser folk haft här. Alla mina förväntningar infriades med råge. Trevlig och mysig restaurang belägen på gågata och mindre torg. Trevlig personal om än kanske stressad men hon hade till sitt försvar mycket att hålla koll på. Kan kanske önska att man utbildar personalen i det elementära i att servera vin så man vet att man inte serverar ett korkskadat.
Maten var mycket välsmakande, fräsch och kom i stora portioner. Här blir man mätt!!
Prisnivån ligger bra till och man känner att man verkligen får valuta för pengarna. Verkligen en restaurang att rekommendera. Jag lovar att återkomma nästa gång jag är på besök i Helsingborg.

Datum för besöket: mars 2020
Tack LL1961

Kombinationen av trevligt bemötande, utmärkt service och riktigt goda plankstekar gör att vi varmt rekommenderar denna gemytliga ”kvarterskrog” med den där lilla extra romantiska touchen. Här blir man väl bemött och riktigt riktigt mätt till överkomliga priser.

Datum för besöket: mars 2020
Tack Rossisoldier

Har aldrig varit på denna restaurang, trots ett antal besök i Helsingborg. Fastnade för deras meny och deras betyg här på Tripadvisor.
Vi var fyra stycken, beställde Old Times Planka och kummel med pilgrimsmusslor, allt var fantastiskt gott. Trevligt att man inte fyller hela plankan med potatismos utan lägger in lite grönsaker och då inte sparris med bacon som brukar vara det vanliga på en planka. Till dessert tog vi friterad glass och någon tog sorbe surprice, detta också otroligt gott. Prismässigt var det väldigt prisvärt i snitt 400 kr per person.
Inte så stor restaurang, men rätt mycket folk. Detta hade man smidigt löst med glasväggar som gjorde att ljudnivån var acceptabel.
Hit lär vi med all säkerhet komma fler gånger.
Tack för en mycket bra service och god mat.
Glöm inte boka bord om ni vill ha plats.

Datum för besöket: februari 2020
Tack peterbY9200RS
Omdömet skrevs 23 februari 2020 från mobil enhet

Vi har besökt den här restaurangen flera gånger o alltid varit mycket nöjda.Klart värt ett besök.Vi åt surf and turf.

Datum för besöket: november 2019
Tack Raimolle
Omdömet skrevs 14 februari 2020

Firade alla hjärtans dag på Old Times, vi har varit där flera ggr och alltid fått bra mat. Denna gång blev det lammracks med grillade grönsaker och Tsatsiki och ett glas Italienskt vin. Perfekt stekt lammracksmed goda tillbehör, fanns inget att anmärka på.
Rekommenderar denna restaurang för bra mat och trevlig personal. Trots många gäster kom maten inom 30 min, vinet nästan direkt.

Datum för besöket: februari 2020
Tack SvenneHelsingborg

Resenärer som tittade på Old Times tittade också på

Helsingborg, Skåne län

Besökt Old Times? Berätta vad du tyckte!