Tripadvisor

Boka bord
sön 5/4
20:00
Rankad som nr 14 av 332 Restauranger i Helsingborg
Beskrivning: EKLEKTISKT KÖK - På Old Times så hittar du ett kök med inspiration från många olika platser från hela vida världen. Här kan du till exempel få smaka på sådana klassiker som plankstek.
Omdömet skrevs 23 februari 2020 från mobil enhet

Vi har besökt den här restaurangen flera gånger o alltid varit mycket nöjda.Klart värt ett besök.Vi åt surf and turf.

Datum för besöket: november 2019
Tack Raimolle

Omdömet skrevs 14 februari 2020

Firade alla hjärtans dag på Old Times, vi har varit där flera ggr och alltid fått bra mat. Denna gång blev det lammracks med grillade grönsaker och Tsatsiki och ett glas Italienskt vin. Perfekt stekt lammracksmed goda tillbehör, fanns inget att anmärka på.
Rekommenderar denna restaurang för bra mat och trevlig personal. Trots många gäster kom maten inom 30 min, vinet nästan direkt.

Datum för besöket: februari 2020
Tack SvenneHelsingborg
Omdömet skrevs 2 februari 2020

Provade restaurangen tillsammans med min ena dotter och vi har redan planerat ett besök för hela familjen. Vad vi åt var planka med oxfile vilket var otroligt smakrikt där köttet, grönsakerna och potatismosen gick ihop till den bästa kombinationen någon av oss har smakat. Smakerna kompletterar varandra på ett underbart sätt och resulterar i en fest bland smaklökarna. Personalen var även jättetrevliga vilket gjorde upplevelsen ännu bättre.

Datum för besöket: januari 2020
Tack PongoPoker
Omdömet skrevs 8 januari 2020 från mobil enhet

Vi var ett stort sällskap på 10 personer. Allt var toppen! Mysig personlig restaurang. Mycket bra mat och pris. Trevlig personal och bra service.
Hit går vi gärna igen !

Datum för besöket: januari 2020
Tack evalC5337XT
Omdömet skrevs 23 december 2019

Vi letade efter ett ställe att få en bra köttbit och var först lite tveksamma att gå in men då vi såg att flera Helsingborgare var på plats direkt när restaurangen öppnade så avgjode det saken. Vi gick in och det ångrar vi inte. Vi fick direkt ett bra bord och ett varmt välkomnande och beställde vår efterlänktade Oxfilé. Köttet var perfekt stekt precis efter våra önskemål och tillbehören mycket bra. Stämningen i lokalen var väldigt fin och familjär. Inrtycket var att många av gästerna var stamgäster. Vi komme rtillbaka nästa gång vi är i Helsingborg.

Datum för besöket: december 2019
Tack Helen S

Resenärer som tittade på Old Times tittade också på

Helsingborg, Skåne län

Besökt Old Times? Berätta vad du tyckte!