“Bra pub”

Kings Corner Steak `n Pub
Rankad som nr 32 av 355 Restauranger i Helsingborg
Beskrivning: Vår vision är att ge er gäster en härlig upplevelse, med god mat, dryck och en härlig service ska ni känna er som hemma i vår mysiga matsal. Vi strävar alltid efter perfektion i vår matlagning. Vi önskar er alla en trevlig vistelse här på Kings Corner.

Suverän pub. Strålande service både ute och inne. Familjärt. Bra mat. Lättillgänglig. Många stammisar.

Datum för besöket: september 2022
Tack 285miae

Blev serverade av Jonathan på ett fantastiskt trevligt och personligt sätt. Maten var som vanligt utsökt. Varit här som tradition i många år. Alltid bra. Vi kommer gärna igen, hälsar göteborsgänget.

Datum för besöket: september 2022
Tack gorolaous
Omdömet skrevs 1 augusti 2022 från mobil enhet

Tänkte att restaurangen skulle hålla lite Harrys nivå, men det var ett misstag. Hade ungefär meny liknande Harrys; burgare, schnitzel, kött, pommes och bea och utöver det ett gäng plankor i olika utförande.
Vi testade både planka, burgare, oxfilépasta, mixat kött och schnitzel vid bordet och ingen var riktigt nöjd eller imponerad. Efterrätten var nog isf godast även om pecanpajen inte var hemmagjord. Själv åt jag schnitzeln om den var som en vanlig skinkschnitzel man inte bankat ut; för tjock och torr, dessutom var paneringen delvis borta.
Man glömde servera en del dryck under tiden vi satt där, de som serverade var inte så uppmärksamma.
Kommer inte äta där igen.

Datum för besöket: augusti 2022
Tack Penntrollet
Omdömet skrevs 12 juli 2022 från mobil enhet

Uteserveringen är helt okay. Trevligt bemötande men långsam service. Det tar tid att både mat och dryck. Lite svårt för att få köttet helt bra.

Man får inte alltid det man betalar för. Kvaliteten håller inte måttet med tanke på priset. Varken speciell utsikt eller läge.

Datum för besöket: juli 2022
Tack 539danieln
Omdömet skrevs 10 juli 2022 från mobil enhet

Det var en lång väntetid men maten gjorde lätt upp för det. Klyftpotatisen var perfekt, såsen var jättegod och burgaren var elegant. 5/5

Datum för besöket: juli 2022
Tack brol838

Resenärer som tittade på Kings Corner Steak `n Pub tittade också på

Helsingör, Helsingoer Municipality
Helsingborg, Skåne län

Besökt Kings Corner Steak `n Pub? Berätta vad du tyckte!

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.