“Familjevänligt.”

Boka bord
sön 19/9
20:00
Rankad som nr 29 av 335 Restauranger i Helsingborg
Beskrivning: Vår vision är att ge er gäster en härlig upplevelse, med god mat, dryck och en härlig service ska ni känna er som hemma i vår mysiga matsal. Vi strävar alltid efter perfektion i vår matlagning. Vi önskar er alla en trevlig vistelse här på Kings Corner.
Omdömet skrevs 30 juli 2021 från mobil enhet

Efter vi promenerat runt och leta ett bra och trevligt matställe så bestämde vi oss att prova denna restaurang. Personalen var mycket trevlig och proffsig. Maten var fantastiskt god. Vi var en familj på 4 personer som åt blåmusslor med pommes, plankstek med kyckling samt kycklingfilé med potatisgratäng. Mycket trevligt ställe.

Tack 524mickes

Omdömet skrevs 29 juli 2021 från mobil enhet

Välbesökt restaurang med med alldeles för lite personal gjorde detta till en högst medelmåttig upplevelse. Stället ligger bra och vi var tre vänner som tänkte äta nåt bra när vi var på semester. Vi fick ett bord snabbt men sedan tog det tid. Vi fick menyer men sedan dröjde det länge innan vi fick pockat på en servitörs uppmärksamhet. Förrätterna kom ut rekordfort. Vi åt skaldjursröra som var jättebra, och carpaccio som var på sin höjd trist. Huvudrätten var ryggbiff och musslor. Ryggbiffen var ok, varken bra eller dålig. Musslorna var smaklösa och fonden smakade bara grädde. Det tog lång tid att få betala och vi var inte de enda missnöjda. Ett sällskap som bokat bord fick vänta 15 minuter på sin meny och beslutade sig för att lämna stället innan de fick menyn till bordet.
Tyvärr rekommenderar jag inte detta stället.

1  Tack chma84
Omdömet skrevs 27 juli 2021 från mobil enhet

Goda plankstekar i en trevlig och familjär atmosfär. Vi åt med familjen och tog tre olika plankstekar, ingen blev besviken men nöjdast blev nog dottern.

Ca 1000 kr för tre personer som gav ett genomsnittligt betyg.

Datum för besöket: juli 2021
Tack DanielD9140
Omdömet skrevs 18 juli 2021 från mobil enhet

Kom in och möttes inte av någon personal. Gick ner och letade efter någon som skulle ta emot oss. Slutade med att tre personer gick förbi oss och ingen satte oss till ett bord. Till slut satte vi oss vid ett bord efter kontakt med personal, men ingen kom med menyer. Till slut så gick vi, ingen bra känsla alls när servicen inte existerade.

1  Tack 679paulinc
Omdömet skrevs 4 juli 2021 från mobil enhet

Trevlig personal, gott husvin, precis vad vi behövde en varm sommardag. Vi tog en förrätt till lunch med lite olika smårätter.

Datum för besöket: juli 2021
Tack StinaJ_13

Resenärer som tittade på Kings Corner Steak `n Pub tittade också på

Helsingör, Helsingoer Municipality
Helsingborg, Skåne län

Besökt Kings Corner Steak `n Pub? Berätta vad du tyckte!