“En sval oas i Helsingborg.”

Kings Corner Steak `n Pub
Boka bord
tis 27/7
20:00
Rankad som nr 28 av 334 Restauranger i Helsingborg
Beskrivning: Vår vision är att ge er gäster en härlig upplevelse, med god mat, dryck och en härlig service ska ni känna er som hemma i vår mysiga matsal. Vi strävar alltid efter perfektion i vår matlagning. Vi önskar er alla en trevlig vistelse här på Kings Corner.

Trevlig personal, gott husvin, precis vad vi behövde en varm sommardag. Vi tog en förrätt till lunch med lite olika smårätter.

Datum för besöket: juli 2021
Tack StinaJ_13

Bra servis. Stället är ny renoverad och ha fått en fin atmosfär. Älskar personalen och deras äppelkaka.
Helsingborgs lördag!!!!

Datum för besöket: juli 2021
Tack 388evelinaz
Omdömet skrevs 12 juni 2021

Jag åt en entrecote där hälften bestod av senor , helt oätligt! Väldigt otrevligt bemötande av personalen som påstod att det alltid var senor i en entrecote.
Vi beställde extra sås som vi fick betala 20 kr för. Efter en del argumenterande med serveringspersonalen så gick dom till slut med på att pruta 20 kronor på notan! första och sista besöket för vår del.

Datum för besöket: juni 2021
Tack annchristinn17
Omdömet skrevs 1 maj 2021 från mobil enhet

God mat, mysig miljö och trevlig personal. Blandade sällskap ungdomar, äldre och par. Personalen var jätte vänlig och uppmärksam

Datum för besöket: maj 2021
Tack 751marlened
Omdömet skrevs 24 april 2021

Mycket god mat, bästa personalen, bra priser och en underbar miljö både inom- och utomhus!
Rekommenderas till %!

Datum för besöket: april 2021
Tack LenaS1841

Resenärer som tittade på Kings Corner Steak `n Pub tittade också på

Helsingör, Helsingoer Municipality
Helsingborg, Skåne län

Besökt Kings Corner Steak `n Pub? Berätta vad du tyckte!