“Mysig uteservering”

Boka bord
tis 4/8
20:00
Rankad som nr 27 av 335 Restauranger i Helsingborg
Beskrivning: Vår vision är att ge er gäster en härlig upplevelse, med god mat, dryck och en härlig service ska ni känna er som hemma i vår mysiga matsal. Vi strävar alltid efter perfektion i vår matlagning. Vi önskar er alla en trevlig vistelse här på Kings Corner.

Personalen väldigt trevlig, inte mkt folk.
De glömde snapsen men den kom snabbt när vi påminde dem, maten blev lite ihopblandad, men det löste vi själva, dock var det en pyttetunn oxfile, den kunde gärna fått vara större till det priset, men annars väldigt gott.
Ett plus i denna blåsiga o lite kalla Juli var att de hade glas runt serveringen ganska högt upp och med gasolvärmare så var det varmt och skönt.
Andra gången vi var här, sist satt vi inne, oxå mysigt.

Datum för besöket: juli 2020
Tack Pesune

Maten var god. Men det bästa med besöket var den super trevliga personalen. Super bra service och de var så trevliga. Bra storlek på portionerna också.

Datum för besöket: juli 2020
Tack saranO8628SL
Omdömet skrevs 12 mars 2020

Väldigt god mat och bra service. Trevlig atmosfär, bra priser. Varmt rekommenderas. Bästa plankor här.

Datum för besöket: mars 2020
1  Tack Mlk_olgun
Omdömet skrevs 6 mars 2020

Underbar personal, fantastiskt god och prisvärd mat, härlig och mysig interiör. På sommaren härlig uteservering.
Rekommenderas varmt. 10 av 10 poäng

Datum för besöket: mars 2020
Tack LenaS1841
Omdömet skrevs 5 mars 2020 från mobil enhet

Mysigt ställe
Levande ljus och bra musik, härlig stämning.

Vi fick dock inte det bästa bordet att äta vid, precis framför baren..
Men maten var god
Krämig potatisgratäng med fin smak.
Bra kycklingfile och fantastisk kantarellsås!
Såg att det fanns baconlindad sparris i menyn och det var inga problem att få det till min rätt.
Det är andra gången jag äter på Kings Corner & det kommer bli en tredje!

Datum för besöket: februari 2020
Tack Ida76

Resenärer som tittade på Kings Corner Steak `n Pub tittade också på

Helsingör, Helsingoer Municipality
Helsingborg, Skåne län

Besökt Kings Corner Steak `n Pub? Berätta vad du tyckte!