Tripadvisor

Boka bord
mån 6/4
20:00
Rankad som nr 24 av 332 Restauranger i Helsingborg
Beskrivning: Vår vision är att ge er gäster en härlig upplevelse, med god mat, dryck och en härlig service ska ni känna er som hemma i vår mysiga matsal. Vi strävar alltid efter perfektion i vår matlagning. Vi önskar er alla en trevlig vistelse här på Kings Corner.

Mysigt ställe
Levande ljus och bra musik, härlig stämning.

Vi fick dock inte det bästa bordet att äta vid, precis framför baren..
Men maten var god
Krämig potatisgratäng med fin smak.
Bra kycklingfile och fantastisk kantarellsås!
Såg att det fanns baconlindad sparris i menyn och det var inga problem att få det till min rätt.
Det är andra gången jag äter på Kings Corner & det kommer bli en tredje!

Datum för besöket: februari 2020
Tack Ida76

Detta var första gången vi var där jag och min fru med ett annat par. Vi blev inte besvikna. Mycket trevligt ställe och god mat. Fortsatte sen in till baren. Vi hade tur att få ett bord för vi hade inte bokat bord.

Datum för besöket: februari 2020
Tack O6017GApeterh
Omdömet skrevs 3 januari 2020 från mobil enhet

Utsökt nyårsmeny!
Vi valde räkterrin, Oxfilé och varsin olika dessert.
En mycket bra start på nyårsfirandet, med mat med så bra kvalitet och till ett väldigt bra pris.
All personal är på tårna och vi känner oss väl omhändertagna.

Datum för besöket: januari 2020
1  Tack evelynj700
Omdömet skrevs 28 december 2019 från mobil enhet

Mycket mat, fantastiskt gott och perfekt tillagat! Beställde mixgrill för två och det var perfekt för en köttälskare.

Datum för besöket: december 2019
Tack Martin E
Omdömet skrevs 14 december 2019 från mobil enhet

Fick bordet på avtalad tid och beställd dricka snabbt. Sen följde en väntan på 1 timme och 40 min för att få in maten. Fick känslan av att det schabblat bort våran beställning. Maten var helt okej och prisvänligt. Men alldeles på tok för lång väntan på mat så det drog ner mycket av besöket tyvärr.

Datum för besöket: december 2019
Tack 543lenad

Resenärer som tittade på Kings Corner Steak `n Pub tittade också på

Helsingborg, Skåne län
Helsingör, Helsingoer Municipality

Besökt Kings Corner Steak `n Pub? Berätta vad du tyckte!