“En pärla vid havet ”
Omdöme om Via 95

Via 95
Rankad som nr 13 av 335 Restauranger i Helsingborg
Beskrivning: Via 95 - Helsingborgs bästa Hang out ställe? Bar, Café, Bistro, À la carte med en uteservering som är anpassad för alla väder! Vi har något för alla - från morgon till kväll. Som gäst sitter du behagligt medan du tittar ut över vårt vackra Öresund & Kronborgs Slott - utan att varken vind eller regn stör Dig som gäst. Dryck som komponeras av vår Barmäster Jonas Tungard, Fisk & Skaldjursmeny som tillagas av vår välrenommerade köksmästare Anders Martinsson med team. Café/Bistro med kaffe från Zoégas samt ett serveringsteam med Tobias Björnberg i spetsen som njuter av att få servera dig som gäst.
Omdömet skrevs för 5 dagar sedan från mobil enhet

Räkfrossan är nog en av de bästa jag ätit.
Mycket bra service med tanke på att det var fullbokat. De följer restriktionerna med tanke på Corona mycket bra. De var otroligt uppmärksam och bytte tallrikar och frågade om vi behövde servetter och dryck. Vi frågade om mer aioli ( smakade gudomligt) och citroner och det var inga problem . Vill ni mumsa massor av stora feta räkor ( mycket kött och smak ) och dricka gott vin / öl vid havet?! För 245kr/pp blir du garanterat mätt och otroligt nöjd!

Tack N_007_007

Omdömet skrevs för 1 vecka sedan från mobil enhet

Kan inte rekommendera för vegetarianer. Fanns inget vegetariskt på meny. Fick fråga efter det och fick då pyttelite "svamprisotto" som inte innehöll någon svamp...

Tack Road523930
Omdömet skrevs för 1 vecka sedan från mobil enhet

Bokade med ett annat par och valde cambas till förrätt och svärdfisk respektive oxfilé pasta till huvudrätt - allt var 5 stjärnigt - servicen helt suverän - måste ge 5 i betyg

Tack pellesigge45
Omdömet skrevs för 1 vecka sedan från mobil enhet

Mat och service i världsklass. Gambas pil pil suverän. Huvudrätt var svärsfisk utmärkt. Toppenställe

Tack Passenger48209851702
Omdömet skrevs för 1 vecka sedan

God mat och dryck, bra service och bemötande. Härlig utsikt över havet och Danmark rekommenderas!

Tack MallaPer

Resenärer som tittade på Via 95 tittade också på

Helsingborg, Skåne län

Besökt Via 95? Berätta vad du tyckte!