“Skaldjursplatå”
Omdöme om Via 95

Via 95
Rankad som nr 10 av 322 Restauranger i Helsingborg
Beskrivning: Via 95 - Helsingborgs bästa Hang out ställe? Bar, Café, Bistro, À la carte med en uteservering som är anpassad för alla väder! Vi har något för alla - från morgon till kväll. Som gäst sitter du behagligt medan du tittar ut över vårt vackra Öresund & Kronborgs Slott - utan att varken vind eller regn stör Dig som gäst. Dryck som komponeras av vår Barmäster Jonas Tungard, Fisk & Skaldjursmeny som tillagas av vår välrenommerade köksmästare Anders Martinsson med team. Café/Bistro med kaffe från Zoégas samt ett serveringsteam med Tobias Björnberg i spetsen som njuter av att få servera dig som gäst.
Omdömet skrevs 31 mars 2018 från mobil enhet

Mycket trevligt bemötande när vi kom. Fick ett bra fönsterbord med utsikt över Öresund. Åt härligt fräsch skaldjursplatå med musslor, räkor, vongole, hummer och fullmatade krabbklor.
Drack en god Prosecco till.
Bra service hela tiden. Lugn och trevlig miljö.

Tack mia_marie56

Omdömet skrevs 20 mars 2018

Trevlig resturang och fantastisk god mat. Trevlig personal o service. Underbar utsikt till Danmark. Återkommer gärna igen.

Tack Rosita W
TripAdvisor-medlem
Omdömet skrevs 19 mars 2018

Mycket vällagad mat, bra viner och utmärkt service i fin miljö gjorde besöket minnesvärt och vi kommer gärna tillbaka

Tack TripAdvisor-medlem
Omdömet skrevs 19 mars 2018

Det är ett mysigt ställe men maten hade kunnat vara bättre, det är nästan mer förrätter (räkmackan och rätt lite fish and chips). Frossan kunde man bli mätt på. Servicen när vi var där var suverän men när det var dags att betala gjorde han i kassan fel på betalningen. Visst är det lätt hänt, men även när han skulle ”rätta till” felet tog det sån tid och han gav tillbaka mer pengar. Så när vi var på väg ut sprang han ut efter oss och bad om att få tillbaka de extra 50 kronorna som blev fel.... jag tyckte att det var sådär. Den femtiolappen hade han kunnat bjuda på med tanke på all strul.

2  Tack arnku298
Omdömet skrevs 18 mars 2018

Fick ett trevligt bemötande när vi kom. Bra musik val. Utsikten magisk, god mat och rent på toaletterna

Tack birgittakranjec

Resenärer som tittade på Via 95 tittade också på

Helsingborg, Skåne län

Besökt Via 95? Berätta vad du tyckte!