“Bra”
Omdöme om Bara Vara

Bara Vara
Rankad som nr 38 av 357 Restauranger i Helsingborg
Omdömet skrevs 21 december 2022

I jultider var det skönt att slippa julbord, vi fick en bra placering det var ganska tyst , maten var bra o h rejält. Bra viner. dessert valen var lite torftigt men en bra kväll

Datum för besöket: december 2022
2  Tack JHE

Omdömet skrevs 30 november 2022

Mysig miljö (blandning av värme och råa putsade väggar med mysiga sittplatser). Otroligt goda smaker! vi åt alla olika rätter och alla var väldigt nöjda. Extra plus att man kan välja storlek på de flesta rätter.

Datum för besöket: november 2022
Tack 846christinl
Omdömet skrevs 27 november 2022 från mobil enhet

Fullt på en söndag (första advent)! Mysig restaurang med stor och fullsatt bar. Det var fullbokat men vi fick plats i baren. Väldigt god risotto och Pelle Janzon. Vi körde även en antipasto. Lagom ljudnivå och bra personal!
Då det var första advent bjöd de på pepparkakor, skumtomtar mm. Det fanns även superfina hjärt- och stjärnballonger som man fick ta med sig efter besöket.

Datum för besöket: november 2022
Tack Linda19732013
Omdömet skrevs 27 augusti 2022 från mobil enhet

Super god mat och dryck. Bra meny med varierade rätter.Bra service trevlig personal. Mysig miljö som gav en familjär känsla Alltid lika nöjd.

Datum för besöket: augusti 2022
Tack Marianne L
Omdömet skrevs 27 augusti 2022

Fantastisk miljö, bra service och otroligt GOD mat !!! Kan bara rekommendera alla att gå hit om ni vill få en trevlig upplevelse!

Datum för besöket: augusti 2022
Tack annie_K5902KV

Resenärer som tittade på Bara Vara tittade också på

Helsingborg, Skåne län

Besökt Bara Vara? Berätta vad du tyckte!

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.