“Schysst mat och service”
Omdöme om Bara Vara

Bara Vara
Rankad som nr 30 av 334 Restauranger i Helsingborg
Omdömet skrevs för 1 vecka sedan från mobil enhet

Mini-weekend i Helsingborg och letade fram denna restaurang på Tripadvisor. Inget märkvärdigt men ett gott hantverk i köket och avslappnad och trevlig service. Aningen over-done hälleflundra var väl enda anmärkningen. Plus för sommarmeny med samtliga rätter i hel- och halvportion. Rekommenderas.

Datum för besöket: juni 2021
Tack JonasS940

Omdömet skrevs 14 juni 2021 från mobil enhet

Mycket god mat och plus för att du kan välja storlek på tallriken. Fantastiskt vin och mycket att välja på. Bästa drinken i stan!

Datum för besöket: maj 2021
Tack pia100
Omdömet skrevs 27 februari 2021 från mobil enhet

Mycket god mat - Vi åt Pelle Jansson och Sotad tartar. Nära vi tog dagens special, Skaldjursrisotto. Bra vinlista. Trevlig och bra service.

Datum för besöket: februari 2021
Tack Thomas591218
Omdömet skrevs 7 januari 2021 från mobil enhet

Beställde catering till nyår. När vi så storlekarna på portionerna så skrattade vi och sa att det var tur att vi hade haft tilltugg till champagnen. Men när vi hade ätit förrätt, en del av varmrätten så var vi mätta. Fick spara desserten till dagen efter. Hummersoppa kunde ha varit lite ” mustigare” i smaken. Men rödingen var utmärkt

Datum för besöket: december 2020
Tack roxanSweden
Omdömet skrevs 14 december 2020 från mobil enhet

Så otroligt god mat, serviceinriktad och trevlig personal och en härlig stämning! En upplevelse på alla plan att äta här! Rekommenderas varmt!

Datum för besöket: november 2020
Tack moprof

Resenärer som tittade på Bara Vara tittade också på

Helsingborg, Skåne län

Besökt Bara Vara? Berätta vad du tyckte!