Tripadvisor

Omdöme om Bara Vara

Bara Vara
Rankad som nr 29 av 332 Restauranger i Helsingborg
Omdömet skrevs 12 januari 2020

Vi kände inte till stället sedan tidigare så bokningen var en ren chansning som visade sig bli en ren fullträff. Vi åt en otroligt bra och välkomponerad 4-rätters meny och fick fin hjälp att välja ett rödvin som passade till samtliga rätter. Servitrisen var en av de bästa jag stött på länge. Trevlig attityd och en perfekt timing för att få måltiden att flyta i ett behagligt tempo utan att vare sig stressa eller få vänta för länge på maten. Mycket trevlig lokal dessutom. Denna restaurang kan starkt rekommenderas.

Datum för besöket: januari 2020
Tack Michael G

Omdömet skrevs 1 november 2019 från mobil enhet

Bara vara är alltid bra, fast nu har dem höjt nivån till fantastisk!
Bästa maten i Helsingborg för tillfället.
Tog deras 4 rätters meny och allt överträffade förväntningarna!
Superbra!

Datum för besöket: november 2019
1  Tack gitteq
Omdömet skrevs 13 oktober 2019 från mobil enhet

Fantastiskt god måltid tillsammans med gott vin! Rent o fint! Perfekt service! Prova oxfilen!! Hit kommer vi igen!

Datum för besöket: oktober 2019
Tack TussoMoll
Omdömet skrevs 5 oktober 2019 från mobil enhet

Vi fick mycket gott bemötande och service av den servitris som serverade oss. Hon tipsade om hur vi kunde tänka eftersom det fanns smårätter. Vi åt en hummerrätt, fröjalax , oxfilé och briocherätt. Alla hade mycket goda smaker och spännande tillbehör. Vi var mycket nöjda när vi mätta och glada lämnade denna mysiga och centrala restaurang.

Datum för besöket: oktober 2019
Tack ChristinaE1246
Omdömet skrevs 25 augusti 2019

Vi åt oxfilé, lammracks, potatisgömma och lax. Bra mat och omfattande dryckesmeny. Uppmärksam och proffsig personal.

Datum för besöket: augusti 2019
Tack Jessikappp

Resenärer som tittade på Bara Vara tittade också på

Helsingborg, Skåne län

Besökt Bara Vara? Berätta vad du tyckte!