Tripadvisor
Publicera
Inkorg

“Tack för härlig måltid! ”
Omdöme om Bara Vara

Bara Vara
Rankad som nr 29 av 332 Restauranger i Helsingborg
Omdömet skrevs 13 oktober 2019 från mobil enhet

Fantastiskt god måltid tillsammans med gott vin! Rent o fint! Perfekt service! Prova oxfilen!! Hit kommer vi igen!

Datum för besöket: oktober 2019
Tack TussoMoll

Omdömet skrevs 5 oktober 2019 från mobil enhet

Vi fick mycket gott bemötande och service av den servitris som serverade oss. Hon tipsade om hur vi kunde tänka eftersom det fanns smårätter. Vi åt en hummerrätt, fröjalax , oxfilé och briocherätt. Alla hade mycket goda smaker och spännande tillbehör. Vi var mycket nöjda när vi mätta och glada lämnade denna mysiga och centrala restaurang.

Datum för besöket: oktober 2019
Tack ChristinaE1246
Omdömet skrevs 25 augusti 2019

Vi åt oxfilé, lammracks, potatisgömma och lax. Bra mat och omfattande dryckesmeny. Uppmärksam och proffsig personal.

Datum för besöket: augusti 2019
Tack Jessikappp
Omdömet skrevs 29 juni 2019

Maten var lika fantastisk som vanligt. Personalen likaså. Återkommer mer än gärna. Rekommenderar varmt Bara Vara

Datum för besöket: juni 2019
Tack JaxonHbg
Omdömet skrevs 8 januari 2019 från mobil enhet

Jag och min fru var här och käkade. Var här för några år sedan och åt en fantastisk Oxfilépasta. Hade höga förväntningar... pastan hade de inte kvar så det fick bli hjortfilén. Köttet var gott och mört men presentationen och tillbehören var mediokert. Ingen direkt jättestor smakupplevelse. Hade förväntat mig mer för 340:-
Min fru tog marulken och den var hon väldigt nöjd med. I övrigt ett mysigt ställe med puls.

Datum för besöket: januari 2019
Tack johanf939

Resenärer som tittade på Bara Vara tittade också på

Helsingborg, Skåne län

Besökt Bara Vara? Berätta vad du tyckte!