“Besvikelse”
Omdöme om Bara Vara

Bara Vara
Rankad som nr 29 av 334 Restauranger i Helsingborg
Omdömet skrevs 2 oktober 2017 från mobil enhet

Vi var ett tjejgäng på 5 personer, AW. Sämsta servering jag någonsin haft. Det tog väldig tid att få in maten och det var trots det ingen höjdare. Vi blev inte tillfrågade om vi ville ha mer dricka eller kaffe. Vi fick själv fråga. Vid betalning tog de betalt av oss med ett glas vin, 4 betalade AW pris. Väninnan fick betala fullt, han påstod att han inte visste vad vi drack? Vi satt tillsammans och jag betalade efter henne. Vi drack alla rött vin. Se upp med er betalning, kontrollera kvittot.
Nej verkligen inget att rekommendera. Trodde att man kunde sköta det bättre. Stället är annars ok men det finns bättre.
Väninnan fick efter en del tjafs tillbaka 50kr.. men inte oss som kunder fler ggr..

Datum för besöket: september 2017
2  Tack DivaSweden

Omdömet skrevs 17 juni 2017 från mobil enhet

Klev in spontant och valde skaldjursrisotton. Elegant, trevlig. Fin smak. Relativt hög prisklass på den, men kvalité kostar. Rekommenderas. Väldigt bra dryckesutbud dessutom och trevlig personal.

Datum för besöket: juni 2017
Tack RickardCharles
Omdömet skrevs 17 juni 2017 från mobil enhet

Bara Vara hade valt att enbart ha öppet mellan 17-19 för MatNattens gäster, blev trångt och köer men trevlig personal redde ut det hela.
Vi serverades en mycket god carpaccio! Hit återvänder för att testa deras a la carte en kväll.

Datum för besöket: juni 2017
Tack RHOLMO
Omdömet skrevs 2 juni 2017 från mobil enhet

Vi var ett större sällskap och beställde ala carte och det gick relativt snabbt att få in maten och dryck, några småmissar men inga större problem.
Personalen var trevlig och snabb att rätta till småmissarna.
God mat, bra råvaror och goda smaker var omdömet genomgående från vårt sällskap. Prisnivån är inte låg men i paritet med kvaliteten.
Restaurangen är mysig och ligger bra till i Helsingborg. Rekommenderas !

Datum för besöket: maj 2017
Tack Lars Ö
Omdömet skrevs 29 maj 2017

Vi beställda kökets fem utvalda rätter med vinpaket, det var ett fint men oväntat ojämt paket.
Första och fjärde rätten var besvikelser, medans övriga 3 rätter var toppen!
Personalen var hjälpsamma men det var olika individer hela tiden som servade vårt bord, de vita vinerna serverades lång tid före maten kom in vilket gjorde att det inte höll rätt temperatur till maten.
När köket stängt och vi fått vår sista rätt, då blev personalen osynlig - ingen mer service och lokalen blev mer nattklubb/bar - inte längre rätt miljö för en lugn parmiddag.

Datum för besöket: maj 2017
Tack Pierre F

Resenärer som tittade på Bara Vara tittade också på

Helsingborg, Skåne län

Besökt Bara Vara? Berätta vad du tyckte!