“Trevlig restaurang”
Omdöme om Bara Vara

Bara Vara
Rankad som nr 29 av 334 Restauranger i Helsingborg
Omdömet skrevs 2 juni 2017 från mobil enhet

Vi var ett större sällskap och beställde ala carte och det gick relativt snabbt att få in maten och dryck, några småmissar men inga större problem.
Personalen var trevlig och snabb att rätta till småmissarna.
God mat, bra råvaror och goda smaker var omdömet genomgående från vårt sällskap. Prisnivån är inte låg men i paritet med kvaliteten.
Restaurangen är mysig och ligger bra till i Helsingborg. Rekommenderas !

Datum för besöket: maj 2017
Tack Lars Ö

Omdömet skrevs 29 maj 2017

Vi beställda kökets fem utvalda rätter med vinpaket, det var ett fint men oväntat ojämt paket.
Första och fjärde rätten var besvikelser, medans övriga 3 rätter var toppen!
Personalen var hjälpsamma men det var olika individer hela tiden som servade vårt bord, de vita vinerna serverades lång tid före maten kom in vilket gjorde att det inte höll rätt temperatur till maten.
När köket stängt och vi fått vår sista rätt, då blev personalen osynlig - ingen mer service och lokalen blev mer nattklubb/bar - inte längre rätt miljö för en lugn parmiddag.

Datum för besöket: maj 2017
Tack Pierre F
Omdömet skrevs 1 maj 2017 från mobil enhet

Vilka smakupplevelser
Högsta poäng till Bara Varas catering.
Grillbuffe' med kyckling,lamm,hjort o oxfile' med en potatisgratäng som var otroligt god.
Till detta en fräsch sallad och diverse såser.
Kan varmt rekommenderas !
Portionerna mycket väl tilltagna.

Datum för besöket: april 2017
Tack Guldsanne
Omdömet skrevs 10 april 2017 från mobil enhet

Väldigt god mat och fantastisk service av vår servitris Matilda. Mysfaktorn är på topp. Rekommenderar varmt!

Datum för besöket: april 2017
Tack RobMan78
Omdömet skrevs 11 februari 2017 från mobil enhet

Passionsfruktdaiquiri - MUMS
Härlig och trevlig personal, bra drinkar och bra mat. Atmosfären är mysig.

Datum för besöket: februari 2017
Tack Nike L

Resenärer som tittade på Bara Vara tittade också på

Helsingborg, Skåne län

Besökt Bara Vara? Berätta vad du tyckte!