“Lite att dricka”

Hamnkrogen
Rankad som nr 120 av 335 Restauranger i Helsingborg
Kök: Svenskt
Omdömet skrevs 3 februari 2020 från mobil enhet

Var ett gäng som skulle vidare men passerade hamnkrogen och tänkte att här tar vi ett glas, helt ok bra service ....det var inte så mycket folk dock inte så mycket att välja på när det gällde vin.

Datum för besöket: februari 2020
2  Tack JHE

Omdömet skrevs 28 november 2019 från mobil enhet

Det tycks som om ölen har ett vettigt pris sett ur de lokalas perspektiv. Jag är van vid fyra öl får en hundring, snälla lär er något. Södermalm i mitt hjärta.

Well, som nyanländ får man söka sina vägar för nya bekantskaper som kan leda, ja endast Gud vet vart. SFI, skånska för invasiva, är nödvändigt. Stämningen är hög men språket kräver begåvning och tolerans.
Åldersgruppen här är: jag är yngst!
Det där med bekanta kan nog dröja då jag är upptagen med att skriva en recension. Hej då, här ska vimlas då krogjazzen kränger ur högtalarna. Morsning

Datum för besöket: november 2019
Tack 384oscarr
Omdömet skrevs 4 november 2019 från mobil enhet

Maten var ok men inga grönsaker till eller som stod framme som man kunde ta. Personalen skulle se om dom kunde ordna fram nått men de kom aldrig nått. Maten var bara ljummen. Ingen vidare service. Personalen kändes inte så serviceminded precis. Slängde tomma glasflaskor flera gånger. Lät i hela restaurangen.

Datum för besöket: oktober 2019
Tack Christina s
Omdömet skrevs 18 augusti 2019 från mobil enhet

Ligger helt kanon vid hamnen, nära båtarna om vill tura. Dessutom har dom after work varje dag 16-19, vi avnjöt den en lördag, riktigt nice. Vi prövade ingen mat men rosé vinet var gott o cidern. Dessvärre hade dom Åbro som öl vilket inte tilltalade oss men det är ju olika

Datum för besöket: augusti 2019
Tack violap303
Omdömet skrevs 8 augusti 2019 från mobil enhet

Hamnkrogen ligger perfekt lokaliserad, mellan färjeterminalen och Stortorget. Vi var där en solig kväll runt 18tiden och satt utomhus med fin utsikt över hamnen. Till vår glädje kom vi under Happy Hour med generös rabatt på drickat. Vi beställde även mat men på detta pang ska man nog hålla sig till öl och vin. Min ryggbiff innehöll för mycket senor och fett och det var en mycket simpel anrättningen som inte var värt priset. När jag påtalade att biffen ej var bra blev jag genast erbjuden en dessert som plåster på såren. In kom en tallrik med fantastiskt god glass, maränger och grädde. Tyvärr kunde servitören inte upplysa om vad det var för glass. Inte bra.

Datum för besöket: augusti 2019
Tack tinuviel2016

Resenärer som tittade på Hamnkrogen tittade också på

Helsingborg, Skåne län

Besökt Hamnkrogen? Berätta vad du tyckte!