“Mycket god mat med utmärkt service”
Omdöme om La Petite, Restaurant Francais - STÄNGD

La Petite, Restaurant Francais
Beskrivning: Varmt välkommen till ditt franska vardagsrum. Det är något speciellt med det franska köket som kan förföra de mest bittra av matkritiker. Fransk mat är rustik, ärlig och fantastiskt god i sin enkelhet. På La Petite är det just det enkla och ärliga som står i centrum. Vi väljer våra råvaror noga och serverar vällagad fransk mat utan krångel – och till ett pris som passar alla. Kom in och njut av vällagad mat i en skön fransk miljö. Här får du alltid ett ärligt och varmt bemötande. Och du är alltid välkommen, oavsett tillfälle. Bienvenue!
Omdömet skrevs 22 juni 2017

Servicen är nog något av det bästa jag sett.
Kunnig personal som gjorde så att man kände sig uppassad precis hela tiden.
Ordnade tillagningen så som man önskade och fixade precis allt vi bad.
Maten var fantastiskt god.
Lugn skön atmosfär med mysig inredning.

Tack N_007_007

Omdömet skrevs 27 maj 2017 från mobil enhet

Utsökt middag med lagom portioner. Trevlig och avslappnad personal som är mån om sina gäster. Kommer gärna hit igen och kan varmt rekommendera ett besök hit.

Tack Linda P
Omdömet skrevs 27 maj 2017 från mobil enhet

Kanontrevlig personal fantastisk mat hit kommer jag gärna igen. Entrecote bland det bästa ever. Lite lång väntan på maten men värt det

Tack Morgan P
Omdömet skrevs 17 maj 2017

Här har vi provat dom flesta rätterna med gott resultat.
Helsingborgs bästa Creme Brülle.
Björn med personal tar väl hand om er

Tack Per P
Omdömet skrevs 13 maj 2017 från mobil enhet

Första gången här efter att vi läst recension på TripAdvisor allt motsvarade förväntningarna verkligen bra service och maten var suveränt god. En restaurang som vi kommer tillbaka till.

Tack valjeson

Resenärer som tittade på La Petite, Restaurant Francais tittade också på