“Lever inte upp”

Gastro Restaurang
Rankad som nr 17 av 338 Restauranger i Helsingborg
Kök: Europeiskt
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Leverans, Bokningar
Beskrivning: Gastro grundades 1998 och har i många år varit rankad som en av Sveriges främsta restauranger. Köket har en internationell inriktning med skandinaviska influenser och en förkärlek för nordvästskånska råvaror.
Omdömet skrevs 14 augusti 2020

Har en del att jobba på. Vissna orkidéer i hela restaurangen (ta bort dem är ett tips), vinlistan fläckig, felstavat choklad i menyn (chokad) medioker ryggbiff. Har ätit på betydligt bättre restauranger. Helhetsintrycket drar ner stället. Vi går inte hit fler gånger

Datum för besöket: augusti 2020
Tack vivace_2
0Katarina, Ägare på Gastro Restaurang, svarade på det här omdömetSvarade 15 augusti 2020

Nya blommor och vinlistor är beställda, tack för att Du uppmärksammade oss!

Omdömet skrevs 28 juli 2020 från mobil enhet

Bilderna är från vårt första besök i era gamla lokaler, vilket var betydligt mer tilltalande än sist

Datum för besöket: februari 2020
Tack restaurang-tjejen
Omdömet skrevs 19 juli 2020 från mobil enhet

Njaaaaa... Gastro... Håller tyvärr inte hela vägen fram..
Förrätten var god!
Huvudrätt mindre god. Framförallt aviserades färskpotatis som inte serverades- utan det var nåt slags mos, som inte bara var kall utan smaka som det var gjorts på rester..(ingen förklaring gavs)
Inte heller portvinssåsen höll upp till namnet.. Hybrid kanske????
Nej, Gastro- skärpning-till dem priserna måste det levereras!

Datum för besöket: juli 2020
Tack 604annas
Omdömet skrevs 6 juli 2020 från mobil enhet

Firade bröllopsdag med tre-rätters middag med utsökt vin! Fantastik ryggbiff som smälte i munnen med fina primörer till. Duktig och kunnig personal som var mycket givmild med sin service! Vacker och lyxig miljö. Fine dining resturang med klass. Lite dyrare men prisvärt för det man blev serverad! Rekommenderas i mycket hög grad!

Datum för besöket: juli 2020
Tack hannabE5304EG
Omdömet skrevs 9 juni 2020

Väldigt trevlig personal och väldigt god mat. Tycker dock att det är väldigt lite mat för priset man betalar! Annars supernöjd med allt! Tortellinin var 10/10

Datum för besöket: maj 2020
1  Tack Hamburgartjejen19

Resenärer som tittade på Gastro Restaurang tittade också på

Helsingborg, Skåne län

Besökt Gastro Restaurang? Berätta vad du tyckte!