Tripadvisor

Gastro Restaurang
Rankad som nr 17 av 332 Restauranger i Helsingborg
Kök: Europeiskt
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Leverans, Bokningar
Beskrivning: Gastro grundades 1998 och har i många år varit rankad som en av Sveriges främsta restauranger. Köket har en internationell inriktning med skandinaviska influenser och en förkärlek för nordvästskånska råvaror.
Omdömet skrevs 26 januari 2020

En ljuvlig 3 rätters middag i goda vänners sällskap! Maten var stilrent upplagt och smakerna gifte sig som i en symfoni. Därtill en bra komponerad vinlista med enkla val av det rätt passande vinet fick oss alla att njuta extra mycket i en härlig restaurangmiljö. Michelinstjärnan väntar bakom dörren!!!

Datum för besöket: januari 2020
1  Tack AndersBjorklundYstad
0Katarina, Ägare på Gastro Restaurang, svarade på det här omdömetSvarade 24 februari 2020

Anders! Tusen tack för ert besök och för att du tar dig tiden att skriva ett såhär trevligt omdöme om oss!
Helt underbart att läsa! Det är för stunder som dessa som vi arbetar med vad vi gör.
Hoppas verkligen att du kommer tillbaka snart igen =)

Omdömet skrevs 18 januari 2020 från mobil enhet

Trerättersmiddag med dricka. Förrätt helt ok, Sjötungan till huvudrätt är illa tillagad, torr och gnisslar som grillad Halloumi i munnen dessutom med ben i, beställer 2 ostar till efterrätt och får bara 1 av dem jag faktiskt beställde. Kypare som inte pratar ett ord svenska. Betalar man 300 kr för en förrätt och 400 kr för en huvudrätt så måste kvaliteten vara bättre. Välj annan restaurang är mitt förslag

Datum för besöket: januari 2020
Tack David A
333perd, Ägare på Gastro Restaurang, svarade på det här omdömetSvarade 21 januari 2020

Hej David trevligt att förrätten var till belåtenhet, tråkigt däremot att varmrätten inte föll Dig i smaken, vi tar till oss av dessa synpunkter, att vår italienska servitör pratar engelska är ett faktum, men han pluggar svenska!

Hoppas trots allt få se Dig som gäst i framtiden!

Omdömet skrevs 29 december 2019

Med stora förhoppningar utifrån förra årets julbord blev vi ännu en gång varse om att Gastro är överlägsna beträffande kvalitet och kreativitet när gäller att erbjuda det som vid denna årstid kallas julmat. Eleganta och lockande matbitar som gjorde att vi kunde få ta del av större mångfald med bibehållen maghälsa. Till skillnad från traditionella julbord, som oftast är dignande överdåd inriktade på massutfodring, fick vi återigen uppleva smaker och intryck som verkligen ger oss mersmak. Nöjda och mätta kunde vi avsluta kvällen med övertygelse om återbesök.

Tack 24mikaels

Tusen tack för ert besök och för att ni tagit er tiden att skriva ett så trevligt omdöme om oss!
Det värmer verkligen och gör vårt jobb så roligt att göra!
Ett kvitto på att det vi gör är uppskattat.
Hoppas ni besöker oss igen i år, kanske även innan julbordet =)

Omdömet skrevs 26 december 2019

Köpte en förköpsbiljett till juldagen, blev inte insläppt.
Om detta hade varit ett seriöst ställe hade alla med förköpta biljetter blivit insläppta. Snacket i kön gick hur uselt arrangerat detta event var och även hur aggressiva vakterna var mot folk i kön!

Tack emmalovisak
333perd, Ägare på Gastro Restaurang, svarade på det här omdömetSvarade 27 december 2019

Hej det var tråkigt att höra, om Du mailar Mailar Dona synpunkter till Info@gastro.nu så skall jag vidarebefordra Dina synpunkter till ” arrangören ” See you Monday!

Omdömet skrevs 26 december 2019 från mobil enhet

Hade förköpt biljett till juldagen. Blev ej insläppt. Stället var fullt. Seriösa ställen säljer inte biljetter och ej släpper förköps gäster.

1  Tack johanb551

Hej det var tråkigt att höra, om Du mailar Dina synpunkter till Info@gastro.nu så skall jag vidarebefordra Dina synpunkter till ” arrangören ” See you Monday!

Resenärer som tittade på Gastro Restaurang tittade också på

Helsingborg, Skåne län

Besökt Gastro Restaurang? Berätta vad du tyckte!