“Påsk på Gastro”

Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Leverans, Bokningar
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 30 mars 2018 från mobil enhet

Långfredag på Gastro!
Gastro lever alltid upp till mina förväntningar! Rätt tempo på serveringarna, lagom stora serveringar, rätt storlek på förrätt, varmrätt och dessert och såååå gott mmmmmm! Minnesvärt!

Tack Matsalvis

Omdömet skrevs 19 mars 2018

Väldigt hög klass på både mat och service samt fina lokaler. Är en av de dyrare restaurangerna i Helsingborg men är definitivt värt pengarna.

Tack Benjamin B
Omdömet skrevs 12 mars 2018 från mobil enhet

Helt underbart med en tre rätters meny , kostar lite extra men det är det värt. Goda smaker med bra tillval och vin anpassat till detta. Tumme upp för allt

Tack Lars-Conny H
Omdömet skrevs 4 mars 2018

Mycket trevlig fredagkväll.
God mat och dryck.
Blev imponerad av att det var gott om mat per portion.
Vi hade en mycket trevlig kväll och blev väldigt mätta.
Tycker att det var väl värt att gå hit och vi var väldigt nöjda.

Tack Ulf V
Per D, Ägare på Gastro, svarade på det här omdömetSvarade 5 mars 2018

Tusen tack för dessa fina ord, hoppas vi ses snart igen!

Omdömet skrevs 22 februari 2018 från mobil enhet

Vi var ett sällskap på sex personer. Över lag var vi ganska nöjda. Maten var bra och personalen kunnig och trevlig. Bra bemötande och inga problem när man ville ändra i menyn. Allt igenom en trevlig kväll.

Tack annelie h

Resenärer som tittade på Gastro tittade också på

Helsingborg, Skåne län

Besökt Gastro? Berätta vad du tyckte!