Tripadvisor
Publicera
Inkorg

“En vego å en som inte är? Här kan ni äta ihop - båda nöjda!”
Omdöme om Mommee's

Mommee's
Rankad som nr 16 av 332 Restauranger i Helsingborg
Omdömet skrevs 21 februari 2020 från mobil enhet

Bra lunch!
God mat, trevlig å uppmärksam service! Sallad, varmrätt, kaffe å dessert
Liten lokal, kan bli svårt att få plats! Som ”hemma-hos-nån” i smak!

Datum för besöket: februari 2020
Tack Kajsa5347

Omdömet skrevs 25 november 2019 från mobil enhet

Jag kom tidigt och lyckades få plats. 5 minuter senare var stället fullt och jag fick flytta ihop med bordsgrannen. Nu visade det sig att det var en väldigt trevlig person som förgyllde lunchen. Väl värt ett besök även om bordsgrannen troligen inte sitter kvar...

Datum för besöket: augusti 2019
Tack david_Y4724WM
Omdömet skrevs 6 november 2019

I en liten lokal intill Bergaliden med enkla bord och sittplats på pallar serveras en superlunch. En vegetariskt och en nästan vegetarisk rätt. Vällagat, fräscha grönsaker, härlig stämning. Rekommenderas!

Datum för besöket: november 2019
Tack Nils H
Omdömet skrevs 27 juni 2019

Maten, underbart god! Rent och snyggt, även när det gäller toaletten. Fantastisk trevlig personal! Dit går vi ofta och kommer att fortsätta med det! ❤️

Datum för besöket: juni 2019
Tack Irish_coffee_2
Omdömet skrevs 30 oktober 2018 från mobil enhet

God mat med mycket smak. Den lilla kakan känns onödigt liten. Obs stället är otroligt litet och spartanskt så ingen garanti att ni får plats. Däremot är maten supergod och personalen trevlig.

Datum för besöket: oktober 2018
Tack livsnjutare4

Resenärer som tittade på Mommee's tittade också på

Helsingborg, Skåne län

Besökt Mommee's? Berätta vad du tyckte!