“Fantastisk upplevelse”
Omdöme om Mommee's

Mommee's
Rankad som nr 12 av 329 Restauranger i Helsingborg
Omdömet skrevs 31 mars 2018

Liten supermysig familjerestaurang, ruskigt god mat och jättetrevlig personal. Hade önskat att det fanns fler bord!

Tack Matsipie

Omdömet skrevs 28 mars 2018 från mobil enhet

Lite dyrare lunch (105 kr), men oj så gott! Vi fick några goda vegetariska bollar till kycklingcurryn. Nästa gång ska jag prova helvegetariskt!

Tack Jan K
Omdömet skrevs 13 januari 2018 från mobil enhet

Alltid bra bemötande av trevlig personal som ibland presenterar den spännande maten vid servering. Dock är det trångt och passar inte den som vill sitta avskilt.

Tack edinsalic
Omdömet skrevs 12 januari 2018

Går inte att få tag i bättre asiatisk mat. Alltid trevligt bemötande och någon bonusrätt. Dock bara öppet på lunchen och lite svårt att få plats.

Tack Ean B
Omdömet skrevs 4 januari 2018

Detta är inte första gången jag besöker Mommee´s och måste säga att jag aldrig blir besviken när jag kommer hit.
Idag bjöd jag med en god vän och branschkollega till mig, han har om än fler år än mig inom Restaurangbranschen. Jag med mina ynka 15år står sig liten mot hans över 30år i samma bransch.
Han äter bara vegetariskt och hade INGET att klaga över dagens på Mommee´s. 105 kr är en bra peng för en lunch men de levererar verkligen. Varmrätt, tillbehör, sallad, vatten, kaffe och dessert för denna rimliga peng är helt överkomligt.
Maten lagas med kärlek och stor omsorg, det märks.

PS: Boka bord om ni vill få plats, kl 12:00 varje dag är det FULLT!

Tack Sommeliern

Resenärer som tittade på Mommee's tittade också på

Helsingborg, Skåne län

Besökt Mommee's? Berätta vad du tyckte!