“Dålig mat”

The Bishops Arms Marina
Rankad som nr 59 av 334 Restauranger i Helsingborg
Kök: Skandinaviskt, Pub
Omdömet skrevs 18 augusti 2021

Beställning av Bishops klassiska Bookmaker toast, vilket fick göras vid baren och betala innan man fått maten. När vi sedan får in maten, visar det sig att det inte är någon oxfilé som uppges i menyn, utan något halvsegt oidentfiert kött. Pratar med en personal, som säger att det är fler som påtalat detta, men detta är vad som levererats till restaurangen. En stor besvikelse.

Datum för besöket: augusti 2021
Tack TonyN958

Omdömet skrevs 23 juli 2021 från mobil enhet

Mycket bra läge, speciellt i sommartid med ett stort antal platser utomhus vid hamnen. Bra och uppmärksam/snabb service.

Datum för besöket: juli 2021
1  Tack Anders386
Omdömet skrevs 25 juni 2021

Helt okunnig och oduglig personal vid brandlarm i hotellbyggnad. Dessutom otrevliga mot gästerna i vårt sällskap! Utrymningen skedde på ett otrevligt sätt där bland annat personalen uppmanade att vi skulle lämna våra nyinköpta drinkar på bordet för att sen fortsätta dricka dem....ven gör det och kan lita på att inget manipuleras med dessa!?!
Vi var dessutom tvunga lämna området helt trots att det stod ett hundratal personer strax utanför entrén till både bar och hotell!

Datum för besöket: juni 2021
Tack 971claesb
Omdömet skrevs 19 juni 2021

Boende på Marina Plaza erbjöds paketerbjudande i form av valfri 2 rättersmiddag för 295 kr på restaurangen. Då förmodade vi att det var just ett paket man fick men det visade sig vara beställning från ordinarie meny och väljer man lax för 215 kr samt en för- eller efterrätt för ca 85 kr tjänar man 5 kr. Paketet kostade ju 295 kr.
Vi ville inte äta lax utan valde rätter för 185 resp 175 samt efterrätter för 85 per styck.
Summan per person blev 270 resp 260. Förlust 55 kr mot att beställa direkt utan paketerbjudande.
Vi skrev en reklamation till Bishops Arms och upplevde ingen förståelse för att det egentligen inte var något paketerbjudande som gynnade oss som gäster utan bara var fördelaktigt för restaurangen. Man hänvisade endast till förutsättningarna (som vi redan kände till, delvis i alla fall).
Råd till kommande gäster är att betala direkt utan detta ”paketerbjudande”. Som kund är det bara missvisande och ingen vits att utnyttja det.

Datum för besöket: juni 2021
Tack annaZ9114JO
Omdömet skrevs 29 maj 2021 från mobil enhet

Har ätit på Bishop Arms under många år och i många olika städer. Måste tyvärr ge ett bottenbetyg till maten. Stenhårda och kalla pommes, fisken var bedrövlig. Välj något annat ställe. Att 7 av 10 ölsorter dessutom var slutsålda gör upplevelsen bättre. Dock trevlig personal.

Datum för besöket: april 2021
Tack cheflebonne

Resenärer som tittade på The Bishops Arms Marina tittade också på

Helsingborg, Skåne län

Helsingborg, Skåne län

Besökt The Bishops Arms Marina? Berätta vad du tyckte!