“Hamburgare ”

The Bishops Arms Marina
Rankad som nr 35 av 332 Restauranger i Helsingborg
Kök: Skandinaviskt, Pub
Omdömet skrevs 22 februari 2020 från mobil enhet

Otroligt goda hamburgare och god dippsås. Lite stök men maten kom relativt snabbt trots att vi var ett stort sällskap. Trevlig personal.

Datum för besöket: februari 2020
Tack 567Turist

Omdömet skrevs 27 januari 2020

God mat och trevligt. Vi åt här två kvällar i rad och var nöjda med allt: burgers, fish & chips, ryggbiff, öl, vin.. Ganska mycket folk så det rekommenderas att man bokar bord.

Datum för besöket: januari 2020
Tack couple_123_10
Omdömet skrevs 11 november 2019

Mycket trevlig miljö, god mat och ett bra utbud av diverse drycker. Mycket kunnig och hjälpsam personal.

Datum för besöket: november 2019
Tack puppen2011
Omdömet skrevs 5 augusti 2019

Bokat speciellt för födelsedagsfirande men personalen kollade inte ens åt vårt håll, inget välkomnade eller visande till bordet utan bara pekade där skylten med vårt namn stod. Satt och väntade vid bordet utan reaktion så att vi själva fick fråga efter och gå och hämta menyn!

Till slut reste vi oss upp och gick då det inte var någon som helst service och inte ens då fick vi en reaktion.

Man förväntar sig absolut bättre service när man bokar ett bord på en sån här välkänd restaurang!!!! Stor besvikelse.

Datum för besöket: augusti 2019
Tack feliand12
Omdömet skrevs 10 juli 2019 från mobil enhet

I anslutning till Marina Plaza ligger detta Bishops med en stor ute servering - kanonbra vid fint väder. Alltid någonting spännande på kranarna i baren.

Datum för besöket: juli 2019
Tack Anders386

Resenärer som tittade på The Bishops Arms Marina tittade också på

Helsingborg, Skåne län

Besökt The Bishops Arms Marina? Berätta vad du tyckte!