Tripadvisor

The Bishops Arms Marina
Rankad som nr 35 av 332 Restauranger i Helsingborg
Kök: Skandinaviskt, Pub
Omdömet skrevs 11 november 2019

Mycket trevlig miljö, god mat och ett bra utbud av diverse drycker. Mycket kunnig och hjälpsam personal.

Datum för besöket: november 2019
Tack puppen2011

Omdömet skrevs 5 augusti 2019

Bokat speciellt för födelsedagsfirande men personalen kollade inte ens åt vårt håll, inget välkomnade eller visande till bordet utan bara pekade där skylten med vårt namn stod. Satt och väntade vid bordet utan reaktion så att vi själva fick fråga efter och gå och hämta menyn!

Till slut reste vi oss upp och gick då det inte var någon som helst service och inte ens då fick vi en reaktion.

Man förväntar sig absolut bättre service när man bokar ett bord på en sån här välkänd restaurang!!!! Stor besvikelse.

Datum för besöket: augusti 2019
Tack feliand12
Omdömet skrevs 10 juli 2019 från mobil enhet

I anslutning till Marina Plaza ligger detta Bishops med en stor ute servering - kanonbra vid fint väder. Alltid någonting spännande på kranarna i baren.

Datum för besöket: juli 2019
Tack Anders386
Omdömet skrevs 21 juni 2019 från mobil enhet

Ena kvällen tar vi lite att dricka på uteserveringen som är kanon.
Nästa kväll äter vi inne. Varsin burgare a la husets. Det är som pubmat är som mest.
Drickamässigt finns mycket att välja på. Gästerna är uppfriskande nog i olika åldrar och typer, och det är sjysst stämning. Personalen mycket rutinerade och proffsiga.

Datum för besöket: juni 2019
Tack evelynj700
Omdömet skrevs 20 januari 2019 från mobil enhet

Genuint mysig pubmiljö. God mat och massor med öl att välja till. Läget är A+, direkt vid hamnbassängen. Fem minuter från centrum och i direkt anslutning till färjeterminalen, om man känner för en tur till grannlandet Danmark.

Datum för besöket: januari 2019
Tack Mads5813

Resenärer som tittade på The Bishops Arms Marina tittade också på

Helsingborg, Skåne län

Besökt The Bishops Arms Marina? Berätta vad du tyckte!