Tripadvisor

The Bishops Arms Marina
Rankad som nr 35 av 332 Restauranger i Helsingborg
Kök: Skandinaviskt, Pub
Omdömet skrevs 21 juni 2019 från mobil enhet

Ena kvällen tar vi lite att dricka på uteserveringen som är kanon.
Nästa kväll äter vi inne. Varsin burgare a la husets. Det är som pubmat är som mest.
Drickamässigt finns mycket att välja på. Gästerna är uppfriskande nog i olika åldrar och typer, och det är sjysst stämning. Personalen mycket rutinerade och proffsiga.

Datum för besöket: juni 2019
Tack evelynj700

Omdömet skrevs 20 januari 2019 från mobil enhet

Genuint mysig pubmiljö. God mat och massor med öl att välja till. Läget är A+, direkt vid hamnbassängen. Fem minuter från centrum och i direkt anslutning till färjeterminalen, om man känner för en tur till grannlandet Danmark.

Datum för besöket: januari 2019
Tack Mads5813
Omdömet skrevs 10 september 2018 från mobil enhet

Alltid trevlig personal och härlig miljö. Maten är god charkbrickan är både god och rikligt med plockmat. Hamburgaren är god. Avsluta med en irisch coffe här då blir man aldrig besviken.

Datum för besöket: september 2018
Tack Hellen400
Omdömet skrevs 19 augusti 2018 från mobil enhet

Måste bara ge en eloge för entrecoten vi beställde. Ännu en gång var den perfekt tillagad och smakade så där gott som en köttbit ska.

Vi var fyra som beställde entrecote och alla var lika fina. Den hemslagna bean var supergod och hade lite sting.

Lagat med kärlek! Den återkommer vi gärna för.

Datum för besöket: augusti 2018
Tack annalP4596UH
Omdömet skrevs 18 augusti 2018 från mobil enhet

Smet in för något snabbt för strupe och mage.
Valde veckans öl (89kr), en Pale Ale från ett bryggeri i New York, smakade mycket och gott. Magen fick en liten Toast Skagen (109kr). Gott om välsmakande räkor, krispig sallad och bröd.
Puben ger ett rustikt och hemtrevligt intryck, läget vid inre hamnen är perfekt på sommaren. Bra stämning och blandade åldrar, här trivs besökarna.

Datum för besöket: augusti 2018
Tack RHOLMO

Resenärer som tittade på The Bishops Arms Marina tittade också på

Helsingborg, Skåne län

Besökt The Bishops Arms Marina? Berätta vad du tyckte!