“Alltid bra service!”

Wakarini Sushi
Rankad som nr 35 av 355 Restauranger i Helsingborg
Kök: Sushi, Japanskt
Omdömet skrevs för 1 vecka sedan

Har har vi lunchat ett antal gånger. Mycket god mat till bra lunchpriser. Servicen är alltid väldigt bra.

Datum för besöket: juli 2022
Tack VAndersson

Omdömet skrevs 21 juli 2022 från mobil enhet

Fantastiskt god sushi! Hela familjen var nöjd. Prova deras Wakarini special med friterade makirullar! Rekommenderas! Dessutom supertrevlig personal och lagom priser.

Sammanfattat: alla rätt!

Datum för besöket: juli 2022
Tack amiehling
Omdömet skrevs 19 februari 2022 från mobil enhet

Klart bäst i Helsingborg so far trevliga stora bitar och bra smak vi hämtade och käkade hemma kanske något i dyraste laget 500 för två men det var bra

Datum för besöket: februari 2022
2  Tack JHE
Omdömet skrevs 31 oktober 2021 från mobil enhet

Fantastiskt mör lövbiff ( yakiniku) , väldigt fräsh sallad till och ris. På detta fick jag Genmaicha ( grön te med rostat ris) en ovanligt god upplevelse och en av de bästa japanska restaurangerna jag besökt i Helsingborg.
Jättetrevlig kundbemötande och service. Ett måste för er som gillar gedigen japansk mat och upplevelse.

Datum för besöket: oktober 2021
Tack Mat-testare
Omdömet skrevs 2 september 2020

En underbar liten restaurang i Helsingborg. Sushin var jättegod och servicen det bästa man kan önska sig. De välkomnade min dvärgpudel och ordnade en skål med vatten. Många kom och beställde takeaway medan vi var där så det är tydligen ett populärt ställe.

Datum för besöket: september 2020
Tack 304sp

Resenärer som tittade på Wakarini Sushi tittade också på

Helsingborg, Skåne län

Besökt Wakarini Sushi? Berätta vad du tyckte!

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.