“Alla rätt! Fantastiskt god sushi och trevlig personal”
Omdöme om Wakarini Sushi

Wakarini Sushi
Rankad som nr 35 av 354 Restauranger i Helsingborg
Kök: Sushi, Japanskt

Fantastiskt god sushi! Hela familjen var nöjd. Prova deras Wakarini special med friterade makirullar! Rekommenderas! Dessutom supertrevlig personal och lagom priser.

Sammanfattat: alla rätt!

Datum för besöket: juli 2022
Tack amiehling

Omdömet skrevs 19 februari 2022 från mobil enhet

Klart bäst i Helsingborg so far trevliga stora bitar och bra smak vi hämtade och käkade hemma kanske något i dyraste laget 500 för två men det var bra

Datum för besöket: februari 2022
2  Tack JHE
Omdömet skrevs 31 oktober 2021 från mobil enhet

Fantastiskt mör lövbiff ( yakiniku) , väldigt fräsh sallad till och ris. På detta fick jag Genmaicha ( grön te med rostat ris) en ovanligt god upplevelse och en av de bästa japanska restaurangerna jag besökt i Helsingborg.
Jättetrevlig kundbemötande och service. Ett måste för er som gillar gedigen japansk mat och upplevelse.

Datum för besöket: oktober 2021
Tack Mat-testare
Omdömet skrevs 2 september 2020

En underbar liten restaurang i Helsingborg. Sushin var jättegod och servicen det bästa man kan önska sig. De välkomnade min dvärgpudel och ordnade en skål med vatten. Många kom och beställde takeaway medan vi var där så det är tydligen ett populärt ställe.

Datum för besöket: september 2020
Tack 304sp
Omdömet skrevs 6 augusti 2020

Wakarini Susi är en förhållandevis liten restaurang utmed Drottninggatan i Helsingborg. Standaren på restaurangen är enkel och uteplatsen rymmer endast något fåtal bord. Menyn är inte heller så stor men de varma rätter och den sushi de erbjuder är mat av bästa klass. Många kommer och hämtar beställd mat - betydligt fler än de som stannar och äter vid något bord.

Datum för besöket: augusti 2020
Tack Stefan H

Resenärer som tittade på Wakarini Sushi tittade också på

Helsingborg, Skåne län
Helsingborg, Skåne län

Besökt Wakarini Sushi? Berätta vad du tyckte!

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.