676 kr
Bli belönad med One Key
695 kr
Bli belönad med One Key
Omdömet skrevs 1 augusti 2018 från mobil enhet

Bästa vandrarhemmet! Har en skepsis mot vandrarhem överlag men detta är likvärdigt med ett hotell med skillnaden att man delar toalett och dusch.
Fräscha och ganska rymliga rum (till skillnad från tidigare vandrarhem jag besökt)
Fräscha duschar och toaletter och en stor inbjudande lobby.
Läget är perfekt för en utekväll på stan eller en sväng till Helsingör.
Stort plus att frukost ingick med nubakt bröd, ägg och yohurt.
Enda minuset- hårda obekväma kuddar

Datum för vistelsen: juli 2018
2  Tack hnijohansson
Omdömet skrevs 25 mars 2018 från mobil enhet

Ett mycket bra ställe att övernatta på. Jättetrevlig personal. Rent och fräscht. Rymliga rum och bekväma sängar. Bra utbud på frukosten med kaffe, te, flingor, bullar, bröd och olika sorters pålägg.
Med tanke på det låga priset också, så kan jag verkligen rekommendera det!

Datum för vistelsen: mars 2018
1  Tack SverigeKatten
Omdömet skrevs 9 mars 2018 från mobil enhet

Detta är det bästa vandrarhem som jag har bott på,för mej känns det som hotell,underbara sängar trevlig personal och jättebra frukost och utsikt över sundet,finns inget boende i Helsingborg till bättre pris.Alla rosor till er.

Datum för vistelsen: mars 2018
Tack 365kerstinn
Fredrik B, Ägare på Dream Luxury Hostel, svarade på det här omdömetSvarade 18 mars 2018

Hej Kerstin! Vilket toppbetyg ni ger oss, det gläder oss verkligen. Hoppas på återseende inom kort.

Omdömet skrevs 15 januari 2018

Mycket centralt beläget med bara några minuters gångväg till både Centralstationen och Högskolan. Trevlig personal. Fick ett stort och fint enkelrum. Rent och fräscht på toaletter och i duschrum. Tyst och lugnt. Bra säng och TV på rummet. Mer som ett hotell än som ett vandrarhem. Bra frukost. Mycket prisvärt med en standard långt över förväntan.

Datum för vistelsen: januari 2018
  • Restyp: Reste ensam
Tack 621_sah

Hej och tack för ett toppenfint omdöme! Det gläder oss att du just skriver mer som ett hotell än som ett vandrarhem, det är precis detta vi vill förmedla att vandrarhem kan vara riktigt fina, speciellt vårt! Välkommen tillbaka! Med vänlig hälsning Fredrik

Omdömet skrevs 14 december 2017 från mobil enhet

Ett mycket prisvärt vandrarhem med centralt läge. Helt nyrenoverade rum nära centrum och färjeläge .Har parkering i huset , trevlig personal lagom stor frukost. Är ett mycket prisvärt alternativ om man tänker tillbringa några dagar i Helsingborg, gångavstånd till centrum och färjeläge. Slutligen måste jag säga att det är ett toppenställe.

Datum för vistelsen: december 2017
Tack Jonny B

Hej Jonny! Stort tack för ditt toppbetyg! Det gläder oss att ni trivdes så bra hos oss. Hoppas att få se er inom kort. Med vänlig hälsning Fredrik