676 kr
Bli belönad med One Key
677 kr
Bli belönad med One Key
Omdömet skrevs 22 maj 2017 från mobil enhet

Bokade trebäddsrum med delat badrum för en natts övernattning i samband med resa ner i Europa. Fräscht rum med högre standard än många hotell jag bott. Sköna sängar! Trevligt bemötande så väl i telefon som på plats. Anlände sent men incheckingen gick smidigt efter telefonkontakt med CV. Fick information och entrékoder på sms.
Frukosten var bra. Inte hotellstandard men det fanns allt man behövde om än i mindre variation. Dock ingen varm mat.
Bara några minuters promenad genom stadsparken sen är man i kärnan av city. Nära till centralen och hamnterminalen. Det passerar en del tåg utanför men det var ingenting som påverkade vår nattsömn.

Har blandade erfarenheter av vandrarhem. CV överträffade alla mina förväntningar. Kort och gott, mycket valuta för pengarna.

Datum för vistelsen: maj 2017
Tack N3370PArobertl
Fredrik B, Ägare på Dream Luxury Hostel, svarade på det här omdömetSvarade 18 mars 2018

Hej Robert! Stort tack för den fina recensionen och det höga betyget vi fått av dig! Vad kul att vi lyckades överträffa alla dina förväntningar! Det är lite av vårt triumfkort att kunna göra just detta. Hoppas på återseende!

Omdömet skrevs 20 november 2016 från mobil enhet

Superbra för att vara ett vandrarhem. Jämför man med ett hotell så är sängarna ganska hårda, lakanen lite ofräscha. Men jag kan absolut rekommendera detta stället om man vill bo bra och billigt. Det är nära till centrum, trevlig personal, fräscha toaletter. Vet inte hur duschen var tyvärr.

Datum för vistelsen: oktober 2016
Tack Missmaryh90

Hej och stort tack för din fina recension! Nu har vi glädjen att berätta att alla sängar är utbytta mot sköna hotellsängar med hög komfort. Vi har båda enkelsängar och dubbelsängar. Varmt välkommen åter!

Omdömet skrevs 5 november 2016

Har stannat här flera gonger,, Vandrar hem är inte riktigt min grej men här har dom flotta rena moderna rum, en gong fick jag rum med AC (på första plan) enda negativa är ju att man må gå i hallen för att gå på toa och dusha,

Datum för vistelsen: februari 2016
Tack Sporanos67

Hej!
Stort tack för din recension. Det är kul att läsa att du ändå trivdes trots att vandrarhem inte är din grej. Nu är du varmt välkommen tillbaka då vi har renoverat samtliga rum och faciliteter.

Omdömet skrevs 8 augusti 2016

Vandrarhemmet är ett mellanting mellan hotell och vandrarhem där rummen var riktigt fina. Delat badrum, eget sänglinne (eller låna till avgift) och möjlighet till att tillaga mat i gemensamt kök var det som skiljde från att vara ett hotell.

Läget är centralt med närhet både till centrum, färjeterminal och tågstation. Den sistnämnda samt att det låg intill en väg gjorde att det förekom ljud nattetid som kan vara störande för den som sover lätt.

Jag kommer att återvända hit vid dom tillfällen man behöver ett prisvärt och bra boende i Helsingborg.

Datum för vistelsen: augusti 2016
Tack Klins1173
Omdömet skrevs 29 juli 2016 från mobil enhet

Vi bodde här i ett familjrum som var rymligt. Fräscht på rummet och i duschar samt toalett. Jättebra med frukost som ingår och bra utbud. Möjlighet att parkera i parkeringshus för 85 :-/dygn. Boendet är centralt och perfekt läge bredvid centralstationen.

Datum för vistelsen: juli 2016
Tack jozzephine