833 kr
832 kr
Bli belönad med One Key
Anci2013
Stockholm, Sverige
Trevligt och enkelt boende, vackert beläget utanför Helsingborg
Omdömet skrevs 8 aug. 2021
Sundsgården ligger naturskönt, lugnt och fridfullt. Området bjuder på en storslagen utsikt över Öresund. Det är nära till havet och den långgrunda stranden. Det går också utmärkt att ta sig in till centrala Helsingborg med buss.

Jag bodde i enkelrum. Rummet var rätt litet, men rent och välskött med fantastiskt bekväm säng.

Frukostbuffén var inte överdådig men god, med t.ex. många sorters bröd att välja på (den hade varit perfekt om det funnits äggröra & bacon).
Vid middagsbuffén serverades två huvudrätter varav en vegetarisk.

Personalen var trevlig och tillmötesgående. Ett stort plus att utcheckningen var först klockan 11 på förmiddagen.

Kan absolut rekommendera stället för kortare övernattningar, 1-3 nätter.
Datum för vistelsen: augusti 2021
Standard
Service
Sovkvalitet
Ser du något problem med det här omdömet?
  • Radissonhotels.com
    1 004 kr
7.7 km från Sundsgården hotell & konferens
Visa fler hotell i Helsingborg
Omdömet skrevs 26 augusti 2020 från mobil enhet

Trevligt konferenshotell med fantastisk utsikt över Öresund, trevlig personal som ser dig o god och enkel mat. Också extremt prisvärt , bara 465 kr per person inkl morgonfika,lunch o eftermiddagsfika.

Datum för vistelsen: augusti 2020
Restyp: Reste i arbetet
2  Tack Bexell
Sundsgården Hotell och Konferens, Gästservice/reception på Sundsgården hotell & konferens, svarade på det här omdömetSvarade 27 april 2021

Hej Bexell, stort tack för ditt fina omdöme! Hoppas vi ses snart igen :-)

Omdömet skrevs 13 augusti 2020

Bra rum. Bra mat, både frukost och kvällsmåltiderna var bra. Fin matsal/restaurant.
Fint läge med vy över Öresund. Bra med parkering. Vi hade cyklar med oss, vilka vi kunde ta in i en lokal på natten (låst utrymme). Hög servicenivå.

Datum för vistelsen: juli 2020
Tack 907g_stas

Hej, tack för din feedback. Vad kul att ni haft det så bra hos oss. Varmt välkomna tillbaka!

Omdömet skrevs 12 juli 2020

Vi bodde här i två nätter med goda vänner. En kursgård med spridda byggnader, i en mycket lugn och härlig miljö på landet. Rummen var stora, med rena och sköna sängar, men charmlöst. Inget fel på frukost och middag, man får vad man betalar för.
Men i dessa Coronatider, ifrågasätter vi att servera bufféer, det var för trångt och folk tar Inte hänsyn, Tyvärr, Tyvärr! Disken plockar man av själv efter sig, till diskrum.
Det fanns handsprit automater, i reception och matsal.

Datum för vistelsen: juli 2020
1  Tack Lennart W
Omdömet skrevs 4 februari 2020

Helsingborg Råå-Ramlösa rotaryklubb, sammanträder varje måndag lunch på Sundsgården. Vi blir alltid mycket väl mottagna när vi kommer. Föreläsningssalen har en vidunderlig utsikt över ön Ven och Öresund samt bästa tänkbara utrustning för presentationer. Sundsgården serverar en lunchbuffé, där man kan välja mellan ett antal rätter samt vegetariskt alternativ och ett sillbord som ibland är ersatt med japansk Sushi. Ett mycket högt totalbetyg för Sundsgården

Rumstips: Fantastisk utsikt över Öresund och ön Ven från Sundsgården
Datum för vistelsen: februari 2020
Tack Rotary2020
Escape37921622855, Public Relations Manager på Sundsgården hotell & konferens, svarade på det här omdömetSvarade 5 februari 2020

Stort tack för ert fina betyg!
Det betyder mycket för oss på Sundsgården hotell & konferens och alla i vårt team, att få så fin feedback för det vi gör! Varmt välkomna på måndag igen. Vi är stolta över att ha Helsingborg Råå-Ramlösa Rotaryklubb som stamgäster!

Omdömet skrevs 11 november 2019 från mobil enhet

Var på konferens. Fantastiskt utsikt över Öresund speciellt i det vackra vädret. Trevlig lokal. Dock var lunchen inte på samma nivå. Kycklingen var lite torr och potatisen var rostad men tyvärr sönderkokt. Salladen var helt ok.

Datum för vistelsen: november 2019
Restyp: Reste i arbetet
3  Tack helmuthskinnerup
Escape37921622855, Informationsansvarig på Sundsgården hotell & konferens, svarade på det här omdömetSvarade 15 november 2019

Härligt att du trivdes här! Tack för att du tog dig tid att skriva ett omdöme och dela med dig av din upplevelse. Vi tar till oss din feedback. Varmt välkommen tillbaka!.

Teamet på Sundsgården hotell & konferens