Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Omdömet skrevs 28 maj 2018

Skiljer sig från mängden då det är ett hotell som har olika teman på sina rum. Inredda med fantasi och detaljer som är hämtade från olika håll. Bra pris, väldigt centralt läge både till tågen och shoppingen.

Datum för vistelsen: maj 2018
Tack bandling2016
Omdömet skrevs 3 mars 2018 från mobil enhet

Sov här en natt för att vi hade ett erbjudande. Det ligger mitt i stan så är nära till shopping och restauranger. Rummen har mysiga teman och känns lite lantligt, väldigt hemtrevligt. Ingen hiss.
Frukosten var ok, inte så stort utbud men fanns alternativ för glutenintoleranta och laktosintoleranta. På kvällstid var det en tapasrestaurang som hotellgäster fick rabatt på.
Ville man ha parkeringsplats fanns ett garage 100 m bort som man fick biljett till i receptionen, OBS ej gratis.

Datum för vistelsen: juni 2017
Tack carolinejaelb
Omdömet skrevs 13 september 2017 från mobil enhet

Vi hade tre rum, ett dubbelrum, ett dubbelrum med extra säng och ett dubbelrum med våningssäng för barnen.
Alla rummen var mysiga med olika inredningstema.
De kändes fräscha, och gemytliga och allt fungerade bra.
MEN rummen var lite små och det var ganska lyhört utifrån så vaknade med jämna mellanrum under natten.
Frukosten var helt ok men inget överdådigt.
Rekommenderas särskilt för par som vill ha det lite mysigt men kanske lite opraktiskt för familj med barn.

Datum för vistelsen: september 2017
2  Tack jonash622
Fredrik L, Kundansvarig på Hotel Maria, svarade på det här omdömetSvarade 29 november 2017

Hej
Tack för att du lämnade ett omdöme. Ja våra rum är små, men husen är över 200 år gamla och kan inte byggas om hur som helst. Ni är välkomna tillbaka!

Omdömet skrevs 8 juni 2017 från mobil enhet

Mycket trevligt o lugnt beläget litet hotel, ett stenkast från färjeterminalen till Danmark ! Bra personal o lugnt läge ett lite mindre hotel med ca20 rum även för familjer.Tyvärr provade vi inte deras tapasrestaurang för vi hade bokat innan. Men den var mycket populär och finns på första plan. Frukosten var bra, allt man behöver för att bli mätt! Tre pensionärer .

Datum för vistelsen: juni 2017
Tack kojven
Omdömet skrevs 29 maj 2017

Det är det ovanligaste hotell jag har bott på. Hotellet är inrett i gammal stil (1600-1700-tal) och är lite mysigt på sitt sätt, men absolut inte vad man är van vid. Rummet vi fick var väldigt varmt, då solen låg på. Ett pyttelitet badrum. Vi öppnade fönstren och när det blev dags att sova, så var ändå temperaturen okej. Men om man gillar att sova i svala rum, så hade det inte varit bra. Sköna sängar o bra wi-fi. Frukosten innehåller bara kalla produkter, ingen bacon, äggröra och sådant som man är van vid från andra hotell. För en natt så är det okej, men vi kommer inte att bo här igen. Vi hade rum 18. Läget är utmärkt, nära båtarna till Helsingör och mitt i stan.

Datum för vistelsen: maj 2017
Tack Lundamia