Omdömet skrevs 5 juli 2018

Öppen och fin "lägenhet", Kändes som en lägenhet. Stor och luftig. Bra badrum.
Frukosten hade kanske lite mer att önska, bara basic grejor...
Bra med garage i botten av hotellet, Tänk dock på att ta SUV:en, då det var låg markfrigång....Blev lite skrap i underredet..
Vi åkte hela familjen på en weekend i Helsingborg och turade till Helsingør. Lagom gångavstånd till terminalen genom parken och terrasstrappan.
En sida av Helsingborg som var jättefin.

Datum för vistelsen: juni 2018
Tack 104magnusp
Omdömet skrevs 3 april 2018

Ett helt okej hotell med medelstandard. Har dock inte blivit uppdaterat på iallafall 20 år, så känns som lite utdaterade rum. Jättebra läge för vår del. Underligt att man inte kunde vrida TV:n så att man kunde se den från sängen.
Bastun var ur funktion när vi var där. Frukosten öppnade för sent för vår del, så hade inte möjlighet att besöka den.

Datum för vistelsen: mars 2018
Tack bnjamin-e
Omdömet skrevs 6 november 2017 från mobil enhet

Bra hotell pga läget, pris och standard. Vi hade sviten som har ett litet kök. Såg ut som en liten lägenhet. Mycket sköna sängar!!! Nöjda gäster trots avmagnetiserade nycklar som ändå gick snabbt att åtgärda. Tummarna upp!!

Datum för vistelsen: november 2017
Tack Hanna N
Omdömet skrevs 19 oktober 2017 från mobil enhet

Övernattade med familjen på väg förbi Helsingborg. Rummet var stort och rymligt för fem personer, helt bra städat. Bäddsoffan inte speciellt bekväm. Sparsam frukost och i övrigt känslan av en åttitalsmiljö.

Hur som fungerade det bra för övernattning men priset för högt i relation till standarden.

Datum för vistelsen: oktober 2017
Tack Johan F
Omdömet skrevs 15 september 2017 från mobil enhet

Vi var 8 vuxna 3 barn och en hund som tillbringade en helg på detta mysiga lägenhetshotell. Perfekt läge med park utanför till hunden samt nära centrum med lite benträning i kärnantrappan . Mycket prisvärt hotell! Bokningsbart garage under hotellet men med mycket brant nedfart och trångt. Inget för en hög SUV eller sänkt bil men flera Volvo V70 fick plats . Totalt sett ett mycket prisvärt alternativ i Helsingborg . Vi hade många färger i skyn när vi var där till allas belåtenhet

Datum för vistelsen: augusti 2017
Tack p3riksson