“Trevlig trädgård”
Omdöme om Linneaträdgården

Linneaträdgården
Rankad som nr 31 av 334 Restauranger i Helsingborg
Omdömet skrevs 19 juni 2021 från mobil enhet

Väldigt mysig trädgård att sitta i. Lite väl söta bakverk men mycket trevlig personal. Finns även en liten butik att kika i.

Datum för besöket: maj 2021
Tack andreashQ5184NX

Omdömet skrevs 26 mars 2021 från mobil enhet

Maten och servicen är alltid på topp! Ett extra stort plus är utbudet av dem vegetariska rätterna som erbjuds på menyn. Vi är alltid oerhört nöjda med både mat och service

Datum för besöket: mars 2021
Tack m0mmen
Omdömet skrevs 26 mars 2021

Mysig restaurang med god mat och bra service. Rekommenderas starkt till alla oavsett tillfälle. Restaurangen får 10/10.

Datum för besöket: mars 2021
Tack 33francel
Omdömet skrevs 25 oktober 2020 från mobil enhet

Var på en cykeltur tillsammans med min man när vi hittade denna lilla pärla.
Så vackert och så mysigt.
Vi slog oss ner och tänkte ta en kaffe då vi upptäckte att de även hade rättigheter.
Solen sken och det var lördag. Såklart vi tog oss ett glas vin. Fantastiskt! 79kr för pinot noir så värt ! Vi fick också veta att de har öppet fredagkvällar så man kan äta en bit mat och ta ett glas gott att dricka. Du kan givetvis äta här det fanns caesarsallad, pastarätter , Wallenbergare mm

De har även gårdsbutik med vackra blomsterarrangemang och inne i huset finns försäljning av pasta , sylt, Oliver och massa annat gott. Du kan sitta både ute och inne. Mycket trevlig personal och bra service.
Detta var inte sista gången vi gick hit .Vi var glatt överraskade!

Datum för besöket: oktober 2020
Tack N_007_007
Omdömet skrevs 16 oktober 2020 från mobil enhet

var där ca.15:00 dagens rätt hade passerat. Vi valde Fisksoppa och Ceasarsallad. Det smakade jättebra! Så trevligt bemötande, så fin personal. Vi satt där inne bland murgrönan och bara njöt. Det var så gott! Åker gärna dit igen.

Datum för besöket: oktober 2020
4  Tack Christina861

Resenärer som tittade på Linneaträdgården tittade också på

Helsingborg, Skåne län

Besökt Linneaträdgården? Berätta vad du tyckte!