“God lunch. ”

lör 23/10
20:00
Rankad som nr 31 av 336 Restauranger i Helsingborg
Omdömet skrevs 5 oktober 2020 från mobil enhet

Riktigt god lunch med härlig utsikt i hamnen.
Dagens med salladsbuffé, dryck och kaffe.
Skönt att sitta utomhus.

Viss personal visade tyvärr en tråkig sida.

Datum för besöket: oktober 2020
1  Tack 853Mimmi

Omdömet skrevs 26 september 2020

Ok mat, men otrevlig serverings personal. Tjejerna var högfärdiga och snorkiga och man kände sig inte välkommen. Kommer inte att komma tillbaka.

Datum för besöket: september 2020
Tack gofisen
Omdömet skrevs 15 augusti 2020 från mobil enhet

Uselt, dålig service,
otrevlig personal. Gå inte dit. Sommarens sämst.Finns fler ställen i marinan som du kan välja istället eller gå upp i stan.

Datum för besöket: augusti 2020
Tack pia m
Omdömet skrevs 27 juli 2020 från mobil enhet

Trevlig lite robust lokal vid hamnen. Musslorna till förrätt var krämiga och goda. Fisksoppan saknade helt smak och blev platt fall. Förhörde mig i förväg om den var gjord på grädd och saffransbas och det skulle den vara. Jag skulle säga gurkmeja vilket inte var gott. Nja, lite mer kärlek i matlagningen skulle inte skada. Servicen är inget att klaga på och vinlistan är begränsad men med goda alternativ till riktigt bra priser!

Datum för besöket: juli 2020
Tack Patrulia
Omdömet skrevs 23 juli 2020 från mobil enhet

Vi bokade bord vilket var tur, när vi kom var det fullt. Trevlig atmosfär och fin service. Vi är lax respektive pasta och båda rätterna var utmärkta. Läget är väldigt trevligt!

Datum för besöket: juli 2020
1  Tack ulrikadahl66

Resenärer som tittade på Roy's Mat & Bar tittade också på

Helsingborg, Skåne län

Besökt Roy's Mat & Bar? Berätta vad du tyckte!