“Vi bokade bord vilket var”
Omdöme om Roy's Mat & Bar

Roy's Mat & Bar
Boka bord
fre 7/8
20:00
Rankad som nr 24 av 336 Restauranger i Helsingborg

Vi bokade bord vilket var tur, när vi kom var det fullt. Trevlig atmosfär och fin service. Vi är lax respektive pasta och båda rätterna var utmärkta. Läget är väldigt trevligt!

Tack ulrikadahl66

Take Away är en stor del av Roys mat och då främst fiskrätter. Inte bara i Pandemitider utan det finns en rik Take Away disk. Och det är provat vid ca fem tillfällen. Fiskrätter som lovar gott. Men. Detta är något jag direkt avråder från av tre skäl; Extremt små portioner och då är jag ingen storätare. Detta ÄR lite mat. Dyrt. I synnerhet till vad man får, men ändå dyrt för så enkel mat. Och som ännu en orsak till betyget.
Maten är mycket ojämn i sin smak. Från helt smaklös till slarvigt.
Roys har på fem försök inte lyckats leverera hygglig Take Away vid ett enda tillfälle.
Rekommenderas inte!

Datum för besöket: juni 2020
Tack dafteke

Vi har två par som var ute och åt under juli månad. Vi satt ute och åt vilket var trevligt. Maten var dock ganska smaklös men ändå helt ok. Det bästa är utsikten som restaurangen har!

Tack emmelyf2016

God lunch!
Laxkotletten var perfekt och smälte i munnen. Fin salladsbar med ljuvligt välsmakande bröd. Lite mörkt inomhus men på sommaren kan man med fördel sitta ute.

Tack hannabE5304EG

Var och åt lunch på denna härliga trevliga restaurang med familjen vid småbåtshamnen.
Mycket god vällagad mat. Trevlig atmosfär . Man kan sitta både ute som inne. I dessa tider satt vi i på bra avstånd till varandra och andra bord. Enkla men tydliga regler uppskrivna på broschyrer både inne som ute. Atmosfären trevlig och rent. Mycket trevlig och hjälpsam personal, både där man beställde maten samt blev serverad utav. Sallad dryck kaffe fick man hämta vid ett bord och kyldisk.
Kan varmt rekomendera denna restaurang.

Datum för besöket: juni 2020
Tack joakimg782

Resenärer som tittade på Roy's Mat & Bar tittade också på

Helsingborg, Skåne län

Besökt Roy's Mat & Bar? Berätta vad du tyckte!